SM-R910 Watch5 (44mm) BT Grey SAMSUNG
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung Galaxy Watch5 (44mm) BT Grey
Design a vlastnosti
Výjimečný design a moderní technologie se spojují v chytrých hodinkách Samsung Galaxy Watch5. S hliníkovým tělem, silikonovým řemínkem a safírovým sklíčkem jsou tyto hodinky nejen stylové, ale i odolné.
Displej
Displej s úhlopříčkou 1,36" a rozlišením 450 × 450 pixelů poskytuje jasné a ostré zobrazení. Displej je chráněný safírovým sklíčkem, které je odolné proti poškrábání.
Výkon
Samsung Galaxy Watch5 pohání procesor Samsung Exynos W920 s technologií 5nm. Hodinky mají 1,5 GB RAM a 16 GB interního úložiště.
Kompatibilita
Hodinky jsou kompatibilní s Androidem 8.0 a vyšším. Pro plnou funkčnost je vyžadován telefon s podporou Google Mobile Service.
Voděodolnost a odolnost
Samsung Galaxy Watch5 jsou odolné proti vodě (IP68 / 5 ATM) a splňují vojenský standard MIL-STD-810G.
Konektivita
Hodinky jsou vybaveny Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Bluetooth 5.2 a NFC.
Navigace a senzory
Hodinky mají GPS / Glonass pro přesnou lokalizaci. K dispozici je také řada senzorů, včetně akcelerometru, gyroskopu, barometru a senzoru srdečního tepu.
Funkce sledování zdraví
Hodinky měří EKG a krevní tlak, sledují okysličení krve (SpO2) a měří složení těla pomocí senzoru bioelektrické impedance (BIA).
Baterie
Kapacita baterie je 410 mAh, což poskytuje výdrž až 40 hodin.
Obsah balení
- Hodinky
- Řemínek
- Nabíjecí kabel
- Průvodce rychlým spuštěním
Technické parametry
- Podporovaný operační systém: Android
- Displej: 1.36" AMOLED Always-On
- Vodotěsné: Ano
- Integrované měření tepu (ze zápěstí): Ano
- Barometr: Ano
- Akcelerometr: Ano
- Výškoměr: Ano
- Gyroskop: Ano
- Výdrž baterie: Až 40 hodin
- Notifikace z telefonu: Ano
- Možnost telefonování: Ano
- Ostatní notifikace (Messenger, WhatsApp aj.): Ano
- Navigační systémy: GPS, Glonass
- Wi-Fi: Ano
- Bluetooth: Ano 5.2
- Integrovaný MP3 přehrávač: Ano
- Rozměry: 43.3 × 44.4 × 9.8 mm
- Hmotnost: 33.5 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.