SONY SFM64T/micro SDXC/64GB/277MBps/UHS-II U3 / Class 10
1 432 Kč
1 348 Kč
1 114 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Paměťová karta Sony Tough SF-M 64GB Class 10 U3 UHS-II disponuje kapacitou 64GB a využívá sběrnic UHS -II pro podporu pokročilých funkcí DSLR jako je například rychlé fotografování. Karta je vhodná také pro video záběry (8K, 4K XAVC S, AVCHD, 3D HFR a FULL HD). Maximální rychlost čtení dosahuje až 277 MB/s, maximální rychlost zápisu je až 150 MB/s. Tough SF-M je 18× silnější a ohebnější než standardní SD média. Plně utěsněná forma splňuje nejpřísnější specifikace. Karta je odolná proti pádům až z 5m, jemnému prachu, blátu, špíně také rentgenovému záření, magnetickým polím, UV zářením a extrémním teplotám a zvládne i ponoření do hloubky 5m až 72h. Pokud by došlo k ohrožení dat karty máte také možnost bezplatně stáhnout software File Rescue, který pomůže obnovit smazaný obsah. * Jsou navržené pro nejvyšší spolehlivost. Tělo tvarované z jednoho kusu nejtvrdších materiálů je v porovnání s běžnými SD kartami 18x odolnější proti ohnutí, odolné proti pádům až z 5 m a má nejvyšší úroveň odolnosti proti prachu a vodotěsnosti (IP68). *File Rescue: Někdy se něco pokazí a vy omylem smažete soubory a fotografie. Software File Rescue je výkonný a jednoduchý nástroj na obnovu dat. Pro majitele paměťové karty značky Sony je k dispozici ke stažení zdarma. * Křehké části odstraněny z designu: Odstraněním křehkých částí konvenční karty SD - drážek a přepínače proti přepsání - se velmi zvýšila spolehlivost. To snižuje riziko potíží s nahráváním dat při poškození. Nástroj SD Scan Byla by katastrofa, kdyby váš fotoaparát najednou přestal ukládat snímky. Všechny karty SD se časem opotřebují a přestanou nahrávat data spolehlivě. Nástroj SD Scan od společnosti Sony pravidelně a automaticky skenuje paměťovou kartu SD a oznámí vám, kdy je čas vyměnit ji za novou. Katastrofa odvrácena. Dostupné pro osobní počítače a počítače Mac.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.