SONY SRS-XE200 Přenosný bezdrátový reproduktor řady X, modrá
4 185 Kč
3 459 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Bezdrátový reproduktor SONY se zvýšenou odolností, barva světle modrá. Půvorys s tvarem pětiúhleníku. Připojení Bluetooth 5.2 s dostahem cca 30 metrů v otevřeném prostoru. Podpora rozhraní A2DP, AVRCP, HFP, HSP, SPP a kodelů LDAC, SBC, AAC. Podpora rychlého párování přes Google Fast Pair. Možnost použití jako hands-free (vícesměrový mikrofon s možností vypnutí), možnost připojení více repro najednou (Party Connect a Stereo Pair). Možnost připojení více zařízení k jednomu repro (Multipoint connection). Lepší podání a šíření zvuku díky technologii Line-Shape Diffuser šířící zvuk více do stran. Vnitřní reproduktory s technologií SONY X-Balance o rozměru 42-51 mm (impedance 4 Ohmy). 2 pasivní radiátory. Vnitřní zesilovač s technologií Sony S-Master. Podprora vylepšení zvuku funkcí DSEE a Clear Audio+. Možnost doladění nastavení v aplikaci Sony Music Center. Materiál těla: speciálně vyvinutý silikonem potažený ekologicky odbouratelný plast a textil s impregnací proti vodě. Možnost postavení repro na výšku i na šířku. Praktické poutko pro snadnější přenášení a zavěšení. Zvýšená odolnost vůči vodě a prachu IP67, písku a pádu z výšky cca 1.5 metru. Výdrž baterie cca 16 hodin, kapacita baterie 2900 mAh. Doba nabíjení cca 4 hodiny přes USB-C konektor. Funkce na prodloužení výdrže na baterii a ochrany baterie (Battery care mode a Ambient Noise Sensing). Funkce rychlého nabíjení (10 min. nabíjení = 70 min. hraní). Ekologické balení z recyklovatelného papíru, s minimem plastových výplní. Rozměry repro 90x208x94 mm (š x V x h). Váha repro 800 g vč. baterie. Obsah balení: USB-A - USB-C napájecí kabel, návod k použití a záruční podmínky.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.