Svítilna LED, 58G007, 3W, 260 lm, Energy+, Graphite
390 Kč
361 Kč
299 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Svítilna Graphite Energy + 58G007 ??je lehká a kompaktní s kloubovou konstrukcí, která umožňuje umístit ji do 5 různých poloh. Model 58G007 ??patří do skupiny akumulátorových elektrických nástrojů řady Energy + poháněných stejným typem Li-Ion akumulátoru. Baterka díky vysokému výkonu diod funguje perfektně v domácích podmínkách a v podmínkách dílny, osvětluje špatně osvětlená místa a pracoviště.Vlastnosti výrobku:
- Model 58G007 ??je vybaven třemi LED diodami s světelným tokem 260 lumenů
- Úhel osvětlení je 120 stupňů
- Kloubová konstrukce svítilny umožňuje nastavení v 5 různých polohách
- Baterka Graphite Energy + má kovový háček na opasek a pohodlný popruh na zápěstí, díky čemuž je přístroj vždy po ruce
- LED diody vysílají světlo na 7000K
- Ergonomická rukojeť s protiskluzovou vrstvou zvyšuje pohodlí při použití baterky
- Baterka je napájena baterií Li-Ion Energy +
Technické údaje:
- Napájení: baterie
- Napětí baterie: 18V
- Výkon: 3W
- Počet LED: 3
- Světelný tok: 260 lumenů
- Barva světla: 7000K
- Úhel osvětlení: 120 stupňů
- Rozsah provozních teplot: -10 stupňů C + 45 stupňů C
- Třída ochrany: III
- Hmotnost: 0,26kg
Veškeré elektrické nářadí, zařízení, baterie i nabíječky značky Graphite nyní automaticky obdržíte s prodlouženou záruční dobou až 3 roky.
Nabíječka a baterie není součásti balení.
Akumulátor 2 mAh: 58G001
Akumulátor 4 mAh: 58G004
Nabíječka akumulátorů: 58G002
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.