Tenda TEF1105P-4-63W PoE AT switch 4x PoE 802.3af/at, 5x 100Mb/s, PoE celkem 63W, fanless, PoE+
761 Kč
629 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda TEF1105P-4-63W je 5ti portový Fast Ethernet PoE switch s napájením PoE af/at. 4 porty 10/100 Mb/s jsou napájeny pomocí PoE 802.3af/PoE 802.3at (celkem 4 porty 63 W) a pátý port Uplink. Kovový obal. Součástí balení je český, slovenský a polský manuál. Není kompatibilní s kamerou D-Link DCS-4703E. Technické parametry: Standarty&protokoly: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at Porty: 5x 10/100Mbps RJ45 auto-negace, Port1 až Port4 podporuje IEEE802.3 at/af PoE standart Kabeláž pro připojení koncových zařízení: 10BASE-TX: UTP kategorie 5, 5E (?250m), 100BASE-TX: UTP kategorie 5, 5E (?150m) PPS/PORT: 10BASE-T: 14880pps/port, 100BASE-TX: 148800pps/port Celková propustnost: 1Gbps Velikost tabulky MAC adresace: 1K Mód přepínání: Store-And-Forward LED Indikace: 5x Linka/Aktivita, 4x Status PoE, 1x Napájení, 1x 100Mbps Napájecí adaptér: DC 51V/1.25A Spotřeba: 2 W (bez PoE napájení), 63 W (s připojenými PoE zařízeními max. 58W) Rozměry: 100mm x 100mm x 26mm(L*W*H) Hmotnost: 2kg Celkem max. napájení PoE: 58W Pracovní teplota: -10oC ~ 45oC Vlhkost: 10%-90%RH (nekondenzující) Certifikace: FCC/CE/RoHS/EAC/BIS/RCM Popis produktu: Tenda TEF1005P-4-63 přepíná data pomocí 5ti portů RJ45 s přenosovou rychlostí 10/100 Mb/s s automatickou detekcí rychlosti. Jeden port slouží pro Uplink a 4 PoE porty podporují PoE 802.3af a 802.3at. Switch podporuje stabilní 8 jádrové PoE napájení, ochrana proti přepětí 6kV. Podpora přepojování uzlů v módu Store-and-Forward. Full-duplex kontrola toku 802.3x, half-duplex kontrola toku v režimu Back-Pressure. TEF1105P-4-63 je vhodná jak do menších a středních firem, tak i do domácností. Přepínač Default/Extend mode: Tenda TEF1105P-4-63 obsahuje přepínač pro výběr dvou režimů: Default mode / Extend mode. Default mode: V tomto módu pracuje jako klasický switch, veškeré porty mají auto-negaci a rychlost 10/100 Mb/s. Extend mode: V tomto módu jsou na každém PoE portu aktivní VLAN, tzn. každý z PoE portů komunikuje pouze s portem Uplink, ne s ostatními PoE porty. Rychlost je max. 10 Mb/s, auto-negace aktivní. Je také navýšen dosah ke koncovému zařízení až na 250m (záleží také na koncovém zařízení, kabeláži, apod.) Možnosti napájení PoE - Power over Ethernet Napájení portů pomocí PoE 802.3af (15,4W) a 802.3at (30W). Max. celkem 63 Wattů na 4 PoE porty, příklad využití: 4 porty, každý 15,4 W(PoE 802.3af) 2 porty, každý 30 W(PoE 802.3at) 1port 30W Venkovní IP kamera + 1 port 20W Access Point + 1 port 10W vnitřní IP kamera + 1 port 5W IP telefon Vždy celkem max. 63 W Obsah balení: 1x Tenda TEF1105P 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN) 1x Napájecí adaptér (51V DC, 1250 mA)Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.