TP-Link switch TL-SF1008LP (8x100Mb/s, 4xPoE, 41W, fanless)
1 329 Kč
1 151 Kč
952 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SF1008LP
TP-Link switch TL-SF1008LP je 8portový stolní switch s podporou PoE. Ideální pro stolní počítače s omezeným prostorem.
Specifikace
- Porty: 8x 10/100Mb/s RJ45
- PoE porty: 4 (přenáší data a napájení)
- Pracuje s: PD kompatibilními a se standardem IEEE 802.3af (max. 15,4W)
- Prioritní režim: Vysoká priorita portů 1–2
- Dosah: Až 250m pro přenos dat a napájení v rozšířeném režimu
- Podpora: Napájení PoE až do výkonu 41 W pro všechny porty PoE
- Instalace: Plug and play, bez nutnosti konfigurace
Hardware Features
- Interface: 8× 10/100 Mbps RJ45 Ports (Ports 1–4 support 802.3af PoE)
- Network Media: 10BASE-T: UTP category 3, 4, 5 cable (maximum 100m)
- Fan Quantity: Fanless
- External Power Supply: External Power Adapter (Output: 53.5 V DC / 0.81 A)
- Packet Forwarding Rate: 1.1904 Mpps
- PoE Ports (RJ45): Standard: 802.3 af compliant, Power Supply: 41 W
- Mac Address Table: 2K
- Jumbo Frame: 2 KB
- Switching Capacity: 1.6 Gbps
- Dimensions ( W x D x H ): 6.7 × 3.9 × 1.1 in (171 × 98 × 27 mm)
Software Features
- Transmission Method: Store-And-Forward
- Advanced Functions: Compatible With IEEE 802.3af Compliant PDs, Extend Mode Button (Ports 1–4), Priority Mode Button (Ports 1–2)
Others
- Certification: FCC, CE, RoHS
- Package Contents: TL-SF1008LP, Power Adapter, Installation Guide
- Environment: Operating Temperature: 0–40 ? (32–104 ?), Storage Temperature: -40–70 ? (-40–158 ?), Operating Humidity: 10–90% RH non-condensing, Storage Humidity: 5–90% RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.