TP-Link switch TL-SG1008P (8xGbE, 4xPoE+, 64W, fanless)
1 649 Kč
1 434 Kč
1 185 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SG1008P
8portový gigabitový stolní switch s 4 porty PoE+
Obecný popis
TP-Link switch TL-SG1008P je vybaven 8 porty 10/100/1 000 Mbit/s RJ45. Z toho 4 porty PoE+ umožňují přenos dat a napájení v jednom kabelu.
Standardy a kompatibilita
Switch je kompatibilní s IP kamerami, přístupovými body, IP telefony, počítači, tiskárnami a dalšími zařízeními. Podporuje zařízení PD v souladu se standardem IEEE 802.3af/at.
PoE napájení
Podporuje napájení PoE s výkonem až 30 W pro každý port PoE. Celkový výkon napájení PoE je až 64 W ze všech portů PoE.
Instalace a konfigurace
Zapojení typu „Plug and Play“ umožňuje snadnou instalaci bez nutnosti konfigurace.
Funkce a vlastnosti
- Funkce 802.1p/DSCP QoS pro plynulý provoz
- Tabulka adres MAC s 8 000 vstupy
- Automatické učení adres MAC a funkci auto-aging
Technické specifikace
Hardware
- Interface: 8× 10/100/1000 Mbps RJ45 Ports
- Network Media: UTP category 3, 4, 5, 5e, 6 or above cable (maximum 100m)
- Fan Quantity: Fanless
- External Power Supply: External Power Adapter(Output: 53.5VDC / 1.31A)
- Switching Capacity: 16 Gbps
- Dimensions: 6.7×3.9×1.1 in (171×98×27 mm)
Software
- Transmission Method: Store-And-Forward
- Advanced Functions: Compatible With IEEE 802.3af/at Compliant PDs
Certifikace a balení
Switch je certifikován CE, FCC, RoHS. Balení obsahuje TL-SG1008P, napájecí adaptér a instalační průvodce.
Provozní podmínky
Provozní teplota: 0–40°C. Skladovací teplota: -40–70°C. Provozní vlhkost: 10–90% RH non-condensing. Skladovací vlhkost: 5–90% RH non-condensing.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.