TRANSCEND externí HDD 2, 5" USB 3.0 StoreJet 25C3N, 1TB, Ultra Slim
1 841 Kč
1 521 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
StoreJet 25C3
Dotyk bohatstva na dosah ruky. Ľahký, prenosný disk StoreJet 25C3 je viac než len externý pevný disk - je to módny doplnok. Pomocou softvéru Transcend Elite môžete do zariadenia StoreJet 25C3 jednoducho zálohovať súbory z cloudových úložísk vrátane Dropboxu a Google Drive.
Slim
Zariadenie StoreJet 25C3 je veľmi tenké, iba 9.95 mm, zaberá málo miesta v taške alebo kufríku. Disk je uložený v hliníkovej zliatine a váži len 136 g, takže je ideálnym spoločníkom na cesty alebo do práce.
Luxusné
Elegantný hliníkový dizajn odráža váš dobrý vkus a dopĺňa vaše ostatné technické zariadenia. Logo Transcend vyrazené na puzdre vypovedá o vašom záväzku k štýlu a kvalite.
Rýchle
Využitie rozhrania USB 3.0, je StoreJet 25C3 bleskovo rýchly na prenos dôležitých súborov, fotografií, videí a hudby a dosahuje rýchlosť až 5 Gb/s.
Priestranný
Hoci je StoreJet 25C3 tenký, dodáva sa s veľkou kapacitou až 2 TB, takže môžete ukladať a zálohovať všetky svoje súbory. Vezmite si so sebou toto riešenie na skladovanie na cestách a užite si pokoj!
Softvér Transcend Elite
StoreJet 25C3 sa dodáva s exkluzívnym softvérom Transcend Elite na stiahnutie zadarmo. Medzi užitočné funkcie patria: zálohovanie a obnovenie, šifrovanie a dešifrovanie, synchronizácia a cloudové zálohovanie.
transcend Elite má používateľsky prívetivé rozhranie, ktoré vám umožňuje jednoducho zálohovať súbory na cloudových úložiskách vrátane Dropboxu a Google Drive do zariadenia StoreJet 25C3.
Špecifikácie
Rozmery | 114.5 mm x 78.5 mm x 9.95 mm (4.51" x 3.09" x 0.39") |
Hmotnosť | 136g (4.80 oz) |
Ukladacie médiá | 2.5" PEVNÝ DISK SATA |
Rozhranie pripojenia | USB 3.0 (spätne kompatibilný s USB 2.0) |
Prevádzkové napätie | USB DC 5V |
Prevádzková teplota | 5°C (41°F)~55°C (131°F) |
Certifikáty | CE, FCC, BSMI |
Záruka | |
Trojročná obmedzená záruka | |
Systémové požiadavky | Stolný počítač alebo notebook s portom USB a jedným z nasledujúcich operačných systémov: |
Microsoft Windows 7 | |
Microsoft Windows 8 | |
Microsoft Windows 10 | |
Mac OS 10.7 alebo novšie |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.