Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome

- 8%

ilustrační foto

Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome
Ubiquiti UVC-G5-Dome - UniFi Protect Camera G5 Dome
Obj. číslo
AH52607225793
OEM
UVC-G5-Dome
Výrobce
UBIQUITI
Věrnostní body: 248
0 hodnocení
Skladem > 20 ks, v pondělí u Vás

5 424 Kč

4 970 Kč

4 108 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 4 937 Kč
Skladem > 20 ks, v pondělí u Vás

4 970 Kč

5 424 Kč

4 108 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Ubiquiti G5 Dome kamera stropní kamera 2K HD PoE nové generace s vylepšeným dynamickým rozsahem a výkonem při slabém osvětlení * 2K HD, 30FPS kamera s 5MP CMOS snímačem * širokoúhlý pohled (102,4°) * kryt odolný vůči povětrnostním vlivům IPX4 s odolností proti vandalům podle IK08 * vylepšený výkon při slabém osvětlení a IR noční vidění až na 10m * vylepšený dynamický rozsah Typ objektivu: fixní Obrazový snímač: 5MP CMOS Objektiv: pevná ohnisková vzdálenost (2,8mm) Držák objektivu: ano Pozorovací úhly: horizontální: 102,4°, vertikální: 71,4°, diagonální: 134,3° Komprese videa: H.264, MJPEG Maximální snímková frekvence/rozlišení: 30fps/2688x1512 Poměr stran: 16:9 Stupeň krytí: IPX4 Odolnost vůči vandalům (ochrana proti nárazu): IK08 Síťové rozhraní: 1x RJ45 10/100MbE Zvukový vstup: zabudovaný mikrofon (lze deaktivovat) Procesor: dvoujádrový čip na bázi Arm® Cortex®-A7 Napájení: PoE Max. spotřeba energie: 5W Rozměry: 109,2x109,2x64,5mm Hmotnost: * bez držáku: 370g * s držákem: 390g Obsah balení: * kamera * šroubky a hmoždinky * držák pro přichycení na strop/zeď

Parametry

Typ objektivu
Typ snímače
Rozlišení
Barva
Stupeň krytí
Vestavěný mikrofon
LAN
PoE
Umístění kamery
Provedení kamery
Noční vidění (IR přísvit)
Rozměry (Š x V x H)
Snímková frekvence (fps)

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28773 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.