UMAX U-Box J42 Nano Ultrakompaktní výkonný mikropočítač s 8GB RAM pro kreativní uživatele
3 990 Kč
3 962 Kč
3 274 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Navržen pro svobodu a kreativitu s 8GB RAM s rozměry 6x6x6 cm Umax U-Box Nano je ultrakompaktní a úsporné Micro PC, které může pracovat jako domácí i kancelářský počítač nebo výkonné multimediální centrum. Je osazen HDMI výstupem pro připojení monitoru nebo televize a nechybí USB 3.0 porty pro připojení externích zařízeních. Pro práci v počítačové síti nabízí GBit LAN port a duální AC Wifi. U-Box Nano jsme navrhli již s 8GB RAM pro svižná a bezproblémový chod. Nabízí slot M.2 SSD 2242 pro instalaci úložiště zákazníkem dle potřeby. Stejně tak není U-Box Nano dodáván s operačním systémem a dává tak svobodu uživatelům realizovat svoji kreativitu. Výkonný Intel Celeron J4125 (Gemini Lake Refresh) Srdcem počítače je nejnovější procesor Intel Celeron J4125 z rodiny Gemini Lake, který je vyráběn na 14nm procesu a je doplněný grafikou Intel 9.generace známé u procesorů Skylake. Operační paměť typu DDR4 má velikost 8GB. Vlastní instalace SSD úložiště s kapacitou až 512GB spolu s procesorem umožní plynulý a úsporný provoz počítače. Jako multimediální zařízení zvládne 4K rozlišení a veškeré formáty videa. Operační systém: Bez operačního systému Kompatibilní s Windows 10 / 11 Procesor: Intel Celeron J4125 (Gemini Lake Refresh) 2 GHz (max. 2,7 GHz) TDP 10W Grafika: Intel UHD Graphics 600 Operační paměť: 8 GB DDR4 Úložiště: slot pro M.2 SATA SSD( 2242) Video výstup: 1 x HDMI 2.0 Konektivita: WiFi 802.11ac/b/g/n Bluetooth 4.0 LAN 10/100/1000 Audio výstup USB porty: 2 x USB 3.0 Micro SD slot: Ano Velikost: 63 x 63 x 58 Hmotnost: 200 g Obsah balení: Umax U-Box Nano Napájecí adaptér USB-C 12V/2A HDMI kabel ManuálParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.