Viewsonic LS740W Laser WXGA 1280x800/5000 ANSI lm/3 000 000:1/2xHDMI/USB-A/RS232/Repro
34 674 Kč
33 176 Kč
27 418 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Specifikace Projekční systém: 0.65" WXGA Nativní rozlišení: 1280x800 Jas: 5000 (ANSI Lumens) Brightness (Center Lumens): 6000 Kontrastní poměr: 3000000:1 Display Color: 1.07 Billion Colors Typ světelného zdroje: Laser Phosphor Light Source Life (hours) with Normal Mode: 20000 Light Source Life (hours) with SuperEco Mode: 30000 (Eco) Objektiv: F=2.43-2.78, f=16.90-21.61mm Posun projekce: 124%+/-10% Projekční poměr: 1.18-1.54 Optický zoom: 1.3X Digital Zoom: 0.8x-2.0x Velikost obrázku: 30"-300" Projekční vzdálenost: 0.77-9.98m (100"@2.54m) Keystone: H:+/-30° , V:+/-30° Hlučnost (Normal): 30dB Hlučnost (Eco): 24dB Vstupní zpoždění: 49.5ms Podpora rozlišení: VGA(640 x 480) to WUXGA RB(1920 x 1200) *RB-Reduced Blanking Kompatibilita s HDTV: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p Horizontální frekvence: 15K-102KHz Vertikální rychlost snímání: 24-120Hz Vstup HDMI: 2 (HDMI 1.4/ HDCP 1.4) Výstup Audio-out (3.5mm): 1 Reproduktor: 15W USB typu A (napájení): 1 (5V/1.5A) Kontrola RS232 (DB 9-pin male): 1 USB Type A (Services): 1 (share with USB A Output) Další Napětí zdroje napájení: Power adaptor: Input: 100~240V Output: 19.5VDC / 11.79A Spotřeba energie: Normal: 210W Standby: <0.5W Provozní teplota: 0~40? Carton: Brown Čistá hmotnost: 3.00kg Gross Weight: 4.70kg Rozměry (ŠxHxV) s nastavovací základnou: 286x216x129mm Packing Dimensions: 400x280x155mm OSD jazyk: English, French, Spanish, Thai, Korean, German, Italian, Russian, Swedish, Dutch, Polish, Czech, T-Chinese, S-Chinese,Japanese, Turkish, Portuguese, Finnish, Indonesian, Arabic, Vietnamese, Hungarian, Norsk, total 23 languages User Guide Language: English, S-Chinese, T-Chinese, Indonesian, Finish, French, German, Italian, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swedish, Turkish, Arabic, Czech, Thai, Vietnamese, total 20 languages Standardní příslušenství Napájecí kabel: 1 Dálkové ovládání: 1 QSG: Yes Warranty Card: Yes (CN Only) Volitelné příslušenství Wall/Ceiling Mount: PJ-WMK-007 Přenosná taška: PJ-CASE-008Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.