Reklamace a vrácení zboží

Jsme vaším (toner) partnerem i po nákupu

Víme, jak může být nepříjemné, když se v objednávce něco nepovede. Chcete zboží vrátit, vyměnit, reklamovat, nebo ještě neodeslanou objednávku stornovat? S TonerPartner je to hračka. Jednoduše vyplňte údaje do formuláře níže.

Váš e-mail:

* zadejte e-mail, pod kterým jste u nás objednávali

Číslo objednávky nebo faktury:

* číslo najdete na faktuře a v e-mailu potvrzujícím objednávku

Pokud potřebujete náplň reklamovat:

Nejprve prosím:

  1. Ověřte si kompatibilitu náplně s tiskárnou.
  2. Souhlasí popis a vzhled náplně s Vaší původní? Porovnejte novou náplň s náplní, kterou jste měli dosud v tiskárně.
  3. Odstranili jste krytky, seal apod.? Jedná se o transportní ochranné prvky, aby se náplň nevyprázdnila, nebo nepoškodila. Tyto prvky je nutné před první instalací odstranit. U produktu je přibalen univerzální návod, jak postupovat.

 

Pokud i nadále problém s náplní přetrvává, prosím, vyplňte náš online reklamační formulář uvedený výše. Nebo nás prosím kontaktujte na naší lince: +420 228 886 882 a mějte prosím připraveno:

  1. Číslo Vaší objednávky.
  2. Přesný název Vaší tiskárny.
  3. Prosíme, vytiskněte stavovou stránku spotřebního materiálu (ukazuje aktuální hladinu inkoustu/toneru). Pokud si nebudete vědět rady, poradíme Vám.
  4. Prosíme, vytiskněte zkušební stránka tisku. V menu tiskárny byste měli najít přímo volbu pro tisk této strany. Případně vytiskněte nějaký obrázek na celou stranu, abychom mohli identifikovali, o jakou závadu se jedná.

 

Pokud jste si špatně objednali a potřebujete náplň vrátit:

Prosíme, náplně potřebujeme zaslat zpět nepoužívané a v neporušeném původním originálním balení.

 

Postup při vrácení špatně objednaného zboží:

  1. Prosím, vyplňte náš online reklamační formulář uvedený výše, kde vyberete možnost vrácení zboží a dále postupujte dle příslušných pokynů a vyčkejte na další informace ohledně vrácení zboží.  Nebo nás prosím kontaktujte na naší lince: +420 228 886 882.
  2. Adresa pro vrácení zboží:
  • Ledum Kamara s.r.o.
  • Výstavní 1928/9,
  • Ostrava, 702 00
  • Prosíme při zaslání zboží na naši adresu uveďte na balík: DORUČIT MEZI 8-16HOD.
  • Prosíme, neposílejte zboží přes Zásilkovnu. Zásilka v případě nezastižení příjemce je doručena do Zásilkoven, kde zboží nejsme schopni vyzvednout a převzít a vrací se Vám pak zpět.

 

Jak dlouho u nás trvá vyřízení reklamace:

Po doručení reklamace na naši adresu:

  • Ledum Kamara s.r.o.
  • Výstavní 1928/9,
  • Ostrava, 702 00

se snažíme reklamaci vyřešit co nejrychleji. Velmi nám pomůže v rychlosti, když budete mít připraveny podklady, které jsou popsány výše.

 

Jak zabalit náplň k reklamaci:

Náplně je potřeba před zasláním zabalit nejlépe do tzv. strečky, aby nedocházelo k sypání tonerů nebo tečení inkoustu. Dále je zabalit ideálně do originálního obalu a vycpat balíček tak, aby se náplň volně nepohybovala uvnitř. Pokud již nemáte originální obal, prosíme o zabalení do libovolné krabice vycpané papírem nebo bublinkovou folií. Tyto kroky jsou důležité, aby při přepravě nedošlo ještě k většímu poškození náplně.

 

Jak zabalit tiskárnu k reklamaci:

Tiskárnu je potřeba před zasláním zabalit ideálně do originálního obalu i včetně originálních výplní. V případě, že nemáte tuto možnost, kontaktujte nás prosím a konzultujte s námi toto zabalení.

 PŘÍPRAVA TISKÁRNY K PŘEPRAVĚ

 

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29143 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.