Xerox Phaser 3330DNI, ČB laser. tiskárna, A4, USB/ Ethernet, DUPLEX, 42ppm; Wifi
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
náhrada B310V_DN Xerox Phaser B310V_DNI, ČB laser. tiskárna, A4, 40ppm WiFi Duplex
Xerox 3330V_DNI
Rychlost tisku: 40 str./min
Pracovní cyklus: Až 80 000 obrázků / měsíc
Doporučený měsíční objem tisku: Až 6 000 stran
Dvoustranný výstup Standard
Čas pro vytištění první strany: Pouhých 6,5 sekundy
Maximální rozlišení tisku: 600 x 600 dpi (až 1200 x 1200 vylepšená kvalita obrazu)
Rychlost procesoru: 1,0 GHz
Paměť pro tisk (standardní / max.): 512 MB / 512 MB
Rozměry (Š x V x H): 366 x 366 x 290 mm
Hmotnost: 9,9 kg
Manipulace s papírem
Výstupní kapacita: 150 listů
Kapacita papíru
Zásobník (ruční podavač): 50 listů
Zásobník 1: 250 listů
Zásobník (volitelný): 550 listů
Velikost papíru
Zásobník (ruční podavač): Vlastní rozměry: 76 x 127 mm až 216 x 356 mm
Zásobník 1: Vlastní rozměry: 99 x 147 mm až 216 x 356 mm
Zásobník (volitelné): Vlastní rozměry: 76 x 127 mm až 216 x 356 mm
Provozní prostředí
Teplota (provozní): 10 - 32 ° C
Teplota (nefunkční): 40 ° C
Relativní vlhkost (provozní): 20 - 80% RH (bez kondenzace)
Hladiny akustického tlaku: 54 dB (provozní), 26 dB (pohotovostní režim)
Doba zahřívání (z režimu úspory energie): 35 sekund
Spotřeba energie
Provoz: 700 W
Pohotovostní režim: 50 W
Úspora energie: 3,5 W
ENERGY STAR ENERGY STAR qualified
Technická specifikace
- Připojení: 10/100/1000 BaseT Ethernet, USB 2.0, Wi-Fi
- Popis jazyku stránky (PDL): JPEG, PCL 5e, PCL 6, PDF Direct, PostScript 3 kompatibilní, TIFF
- Funkce tisku: Automatický oboustranný tisk, Tisk brožur, Kompletace, Vlastní velikost stránky, Koncept draft, Earth Smart, Fit-to-page, Plánování úloh, MICR, N-up, Tisk plakátů, Tisk z USB, Tisk z lokální jednotky a Tisk, Měřítko, Vodoznaky
- Mobilní tisk: Apple AirPrint ™, Google Cloud Print ™, WiFi Direct (volitelné příslušenství: Xerox Print Service Plug-in pro Android ™)
- Funkce správy zařízení: Apple Bonjour, e-mailové upozornění, internetové služby Xerox CentreWare, Xerox CentreWare Web
- Podporované OS: Mac OS verze 10.8 a novější, Windows Vista a novější, Xerox Global Print Driver, Xerox Mobile Express, různé distribuce Linux a Unix
- Bezpečnostní funkce: Filtrování IP, IPSec, IPv6, SNMPv3, SSL, Secure HTTPS (SSL / TLS), Secure IPP, WEP / WPA2-Personal, WPA2-PSK (AES)
- Certifikace: Značka CE platná pro směrnici o nízkém napětí (2006/95 / EC), směrnice EMC 2004/108 / EC, FCC část 15, třída B, FCC část 68, GOST, GS značka, směrnice R & TTE 1999/5 / EC, UL 60950- 1 / CSA 60950-1-07, 2. vydání
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.