Xiaomi 13/8GB/256GB/Flora Green
23 499 Kč
20 008 Kč
16 536 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
*2,5 G GG5 CG+ Metal frame + 3D glass backcover *Stereo speakers *IP68 Operační systém: Android 13, MIUI 14 Procesor - počet jader: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2- octa-core Procesor - frekvence: 1 x 3,2 GHz + 4 x 2,8 GHz + 3 x 2,0 GHz Uživatelská paměť [GB]: 256 Velikost RAM [GB]: 8 Displej - úhlopříčka [palce]: 6,36 OLED Displej - rozlišení: FHD+ 2 400 × 1 080 px, 414 ppi Dotykový displej: ano Klávesnice: ne Podporované sítě: *5G NR Sub6: n1/3/5/7/8/20/28/38/40/41/66/71/75/77/78 *4G FDD LTE: 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/32/66 *4G TDD LTE: 38/39/40/41/42/48 *3G UMTS: 1/2/4/5/6/8/19 *2G GSM: 2/3/5/8 Konektivita: *Dual SIM + eSIM *USB-C *NFC *IR control *Bluetooth 5.3 *Wi-Fi a/b/g/n/ac/ax, 2.4/5/6 GHz, WiFi 6E GPS: ano Fotoaparát: Zadní: *hlavní: 50 Mpx, f/1,8, 8K video s 24 fps, 4K video s 24/30/60 fps *teleobjektiv: 10 Mpx, 75 mm, f/2,0, 3,2× optický zoom *ultraširoký: 12 Mpx, f/2,2, 120° Přední: * 32 Mpx Baterie: Kapacita [mAh]: 4 500 mAh Drátové nabíjení: 67 W, plné nabití dle výrobce za 38 min Bezdrátové nabíjení: 50 W, plné nabití dle výrobce za 48 min Reverzní nabíjení: 10 W Rozměry [mm]: 71,5 x 152,8 x 7,98 Hmotnost [g]: 189 Záruka: 24 měs.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.