Xiaomi Humidifier 2 Lite EU - Rozbalené
1 198 Kč
661 Kč
546 Kč bez DPH
Koupit nové za 845 Kč
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Xiaomi Humidifier 2 Lite EU
EAN: 6934177799785
Popis produktu
Zvlhčovací kapacita 300 ml/h. Tichý provoz. Antibakteriální technologie. Velká kapacita 4L. Snadno použitelný design s horním plněním.
Automatická detekce hladiny vody
Ochrana proti nedostatku vody automaticky detekuje hladinu vody a zastaví zvlhčovač v případě nedostatku vody, čímž chrání zařízení.
Komfortní čištění vnitřní části
Udržování vodní nádrže v čistotě je velmi důležité. Odnímatelný kryt a vstupní otvor o šířce 185 mm vám umožní důkladně vyčistit vnitřek nádržky na vodu.
Tichý provoz
Xiaomi Humidifier 2 Lite je vybaven motorem s nízkou hlučností a provozní hlučnost je nižší než 38 dB(A) i ve vysokém režimu, takže váš spánek nebude nikdy rušen.
360° otočný výstup mlhy
Díky 360° otočnému výstupu mlhy na horní straně můžete upravit směr mlhy - pro všestranné zvlhčování. Jemně otáčejte výstupem, abyste rozprostřeli mlhu a užili si hydratovaný vzduch.
Antibakteriální technologie
Vnitřek nádržky na vodu je vyroben z antimikrobiálního materiálu s ionty stříbra, aby bylo zajištěno, že zdroj vody a mlha zůstanou čisté a ochrání vaše zdraví.
Velká kapacita 4L
4 l vody odpovídají 16 250 ml lahvím vody, které budou nepřetržitě zvlhčovat po dobu 30 hodin. Není třeba často doplňovat.
Jemná mlha pro kvalitní zvlhčení
Vestavěný, keramický atomizační kus rozprašuje na mikro mlhu s rychlostí uvolňování 300 ml za hodinu, aby zvlhčil váš pokoj a dodal energii vaší pokožce.
Technická specifikace
- Objem nádrže na vodu: 4 l
- Příkon: 23 W
- Rychlost zvlhčování: 300ml/h
- Hlučnost: 38 dB
- Odnímatelná nádrž na vodu: ano
- Detekce hladiny vody: ano
- Rozměry produktu: 190 x 202 x 315 mm
- Hmotnost: 1,4 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.