Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue

ilustrační foto

Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Xiaomi Redmi A2/2GB/32GB/Light Blue
Obj. číslo
AH95XIA2716
OEM
46541
Výrobce
XIAOMI
Věrnostní body: 131
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

*FM Rádio *SOS tlačítko Operační systém: Android 11 (Go edition)/ MIUI Procesor - počet jader: MediaTek - Helio G36 (12 nm) - 8 jader Procesor - frekvence: 2,2 GHz Uživatelská paměť [GB]: 32 Velikost RAM [GB]: 2 Paměťové karty: Micro SD (1 TB) Displej - úhlopříčka [palce]: IPS - 6,52\" Dot Drop display Displej - rozlišení [pix]: 1600 x 720 Dotykový displej: ano Klávesnice: ne Podporované sítě: Dual SIM + microSD *2G: 850, 900, 1800, 1900 MHz *3G: 1/5/8 *4G: LTE FDD: B1/3/5/7/8/20/28 *4G: LTE TDD: B38/40/41 GPS: GPS, GLONASS, Galileo, BDS Konektivita: *Bluetooth 5.0 *WiFi 2.4 GHz *OTG *Micro USB *3,5 mm jack Senzory: *Odemykání tváří *Gyroskop *Pohybový senzor (akcelerometr, G-senzor) Fotoaparát: Zadní: *8 Mpx, F2.0 *0,08 Mpx Přední: *5 Mpx, F2.2 Video: *1920 × 1080 (Full HD) Baterie: *Vestavěná baterie *Kapacita [mAh]: 5000 *Rychlé nabíjení 10W Rozměry [mm]: 164,9 x 76,75 x 9,09 Hmotnost [g]: 192 Obsah balení: *Nabíječka (adaptér s kabelem) *Fólie na displej (nalepená z výroby) Záruka: 24 měs.

Parametry

Operační systém
Počet jader procesoru
Hmotnost (g)
Záruka
Model CPU
Wi-Fi
Dotykový displej
GPS
Kapacita baterie (mAh)
Modelová řada
Model
Rozlišení displeje (pix)
Paměť RAM (GB)
Kapacita pro data (GB)
Počet objektivů (zadních)
Zadní fotoaparát (rozlišení)
Clona zadní foto (nejmenší)
Počet objektivů (předních)
Přední fotoaparát (rozlišení)
Clona přední foto (nejmenší)
Rozlišení videozáznamu
Počet SIM karet
Výkon nabíjení (W) (max)
Max velikost paměťové karty
BlueTooth
CPU
Technologie displeje
BlueTooth specifikace
Wi-Fi specifikace
Podporované paměťové karty
Konektor datový/napájecí
Verze operačního systému
Barva přístroje
Rychlost CPU (GHz)
Velikost displeje (")
Výška (mm)
Šířka (mm)
Hloubka (mm)
Chytrá domácnost kompatibil
Zadní fotoaparát (přisvětlení)
Více zadních fotoaparátů
GPRS/EDGE/3G/4G LTE
5G
FM rádio
Glonass, Beidou, Galileo
Funkce Dual SIM
Funkce Triple SIM
OTG
Audio 3,5mm jack
HW klávesnice
Odemykání obličejem
Funkce rychlonabíjení zařízení
Baterie vyjímatelná
SOS tlačítko

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29217 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.