Xiaomi Router AX3200
1 799 Kč
1 607 Kč
1 328 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Rychlá 3202Mb/s Wi-Fi 6 Mi Router AX3200 poskytuje rychlost Wi-Fi až 3202 Mb/s: 2402 Mb/s (5 GHz) + 800 Mb/s (2,4 GHz), která vám nabídne vysokorychlostní internet. Xiaomi mesh networking Xiaomi Router AX3200 podporuje bezdrátové sítě typu mesh se stejným modelem routeru nebo Mi Router AX9000 či Xiaomi Mesh System AX3000. 4×4 MU-MIMO Technologie MU-MIMO umožňuje více anténám vašeho routeru Xiaomi AX3200 poskytovat síťové připojení k více zařízením současně. 256MB paměti Velká paměť znamená, že můžete připojit až 128 zařízení. Užijte si technologické výhody vašeho routeru s plynulým a stabilním síťovým připojením napříč mnoha zařízeními. OFDMA Technologie OFDMA umožňuje vašemu routeru odesílat data do více koncových zařízení pouze jedním přenosem, což přispívá k efektivnějšímu přenosu a snížení latence, takže můžete používat více zařízení současně. Větší odborná technologická podpora Díky BSS Coloring, WPA3, IPv6, IPTV a cloud managementu je ten správný čas upgradovat váš router na nejnovější model. SPECIFIKACE: Model: RB01 Standardy: IEEE 802.11ax/ac/n/a 5 GHz, IEEE 802.11ax/n/b/g 2.4 GHz Rychlosti WiFi: 5 GHz: 2402 Mb/s (802.11ax, 4*4 @80MHz) 2.4 GHz: 800 Mb/s (802.11ax, 4*4 @40MHz) Bezdrátové zabezpečení: WPA-PSK / WPA2-PSK / WPA3-SAE Procesor: MediaTek@MT7622B Dual-core A53 1.35GHz CPU RAM: 256 MB Porty: 1× Gigabitový WAN port 3× Gigabit LAN port Tlačítka: Tlačítko Mesh. Tlačítko Reset Vstup: 100~240V, 50/60Hz Napájení: 12V/1.5A Rozměry: 284 × 186 × 186 mm Obsah balení: Xiaomi Router AX3200 × 1, Napájecí adaptér × 1, Ethernet kabel × 1, Návod k použití: × 1 Prostředí: Provozní teplota: 0°C~40°C Skladovací teplota: -40°C~70°CParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.