Tenda AC5 v3 - Wireless AC Router 802.11ac/a/b/g/n, 1200 Mb/s, VPN, IPTV, WISP, Universal Repeater, bílá
650 Kč
537 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda AC5 v3 - Wireless AC Router
Bezdrátový WiFi router Tenda AC5 v3 je ideální pro hraní online her a streamování HD videí. S kombinací pásma 2,4GHz (rychlost 300 Mb/s) a pásma 5GHz (900 Mb/s) dosahuje celkové rychlosti na WiFi až 1200 Mb/s.
Maximální výkon a rychlost
Router je univerzálním řešením vaší bezdrátové sítě díky podpoře všech dostupných standardů WiFi 802.11 ac/a/b/g/n. Jeho 4 externí všesměrové antény zajišťují co největší pokrytí bezdrátové sítě při nejvyšší rychlosti.
Podpora 2,4GHz a 5GHz
Využití obou pásem přináší několik výhod. Pásmo 2,4GHz je ideální pro prohlížení webových stránek a stahování souborů, zatímco pásmo 5GHz je optimální pro hraní online her a streamování HD videa.
IPv6, IPTV a QoS
Router je plně kompatibilní s nejnovější verzí Internet protokolu IPv6 a je připraven na přenos dat a prohlížení webových stránek i v budoucnu. Díky pokročilému QoS jsou upřednostněny v síti služby, které jsou náročné na zpoždění a latenci.
SMART Aplikace "Tenda WiFi"
Aplikace pro smart mobilní telefony "Tenda WiFi" umožňuje ovládání routeru, provádění měření, povolení WiFi pro návštěvu a další. Aplikace je kompletně v českém jazyce.
WiFi pro návštěvu (Guest Network)
Je možné nastavit síť pro návštěvu Guest Network a to pro WiFi 2,4 GHz a také pro 5 GHz.
Beamforming a MU-MIMO
S technologií MU-MIMO podporuje AC5 současnou komunikaci více zařízení v bezdrátové síti. Díky Beamforming umí AC5 inteligentně směřovat WiFi signál do míst, kde je potřeba.
SMART Power & LED + Smart Traffic prioritizace
Je možné přesně nastavit, kdy bude router vypnutý a kdy se automaticky zapne. Díky funkci Smart Traffic Prioritisation jsou kombinována obě pásma (2,4 a 5 GHz) pod jedním WiFi názvem.
Zabezpečení a DDNS
Zařízení AC5 podporuje velké možnosti zabezpečení. Např. WPA, WPA2, mixedWPA/WPA2 vždy s PSK a šifrováním TKIP nebo AES. Router také má možnost nastavení DDNS a to DynDNS a 88ip.
Technické parametry:
- Wi-Fi standardy: 802.11ac/a/b/g/n
- Frekvence: 2,4 GHz, 5 GHz
- Přenosová rychlost: 1200 Mb/s (2, 4GHz 300Mb/s + 5GHz 900Mb/s)
- Zabezpečení: MAC ACL, URL filtering, WPA-PSK, WPA2-PSK, Mixed WPA/WPA2-PSK, Forbid WAN PING from internet
- Rozhraní: 1x tlačítko WPS/Reset, 1x WAN (100Mb/s), 3x LAN (100Mb/s)
- Anténa: 4x 6 dBi, neodnímatelné
- Provozní teplota: 0° až 40 °C
- Rozměry krabice (v x š x h): 200 x 127 x 34 mm
- Hmotnost: 0,8 kg
Obsah balení:
- 1x Tenda AC5
- 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN)
- 1x Napájecí adaptér (9V DC, 1 A)
- 1x Datový kabel RJ45
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.