Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO

- 3%

ilustrační foto

Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Y76 Cosmic Aurora 8+128GB VIVO
Obj. číslo
730020322
Výrobce
VIVO
Věrnostní body: 365
0 hodnocení
Skladem 2 ks, v pátek u Vás

7 499 Kč

7 303 Kč

6 036 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 4 168 Kč
Skladem 2 ks, v pátek u Vás

7 303 Kč

7 499 Kč

6 036 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

VIVO Y76 5G Cosmic Aurora

Operační systém: Funtouch OS 12 (Android 11)

Procesor: Mediatek Dimensity 700

Taktovací frekvence: 2× 2,2GHz + 6× 2,0GHz

Displej

Úhlopříčka: 6,58"

Rozlišení: FHD+ 2 408 × 1 080 IPS

Jas: 460 nitů

Poměr stran: 20:9

Paměť

RAM: 8 GB

Úložiště: 128 GB

Rozšíření: až na 1T Micro SD

Kamery

Přední fotoaparát: 16 MPx (ƒ/2,0)

Zadní fotoaparát: 50 (ƒ/1,8) + 2 (ƒ/2,4) + 2 (ƒ/2,4)

Nahrávání videa: až 1080p při 30 fps

Konektivita

5G / 4G / 3G / 2G: (Nano + Nano/MicroSD)

Wi-Fi: 2,4 GHz / 5 GHz

Bluetooth: 5.1

NFC: Ano

USB Type-C: (Nabíjení, OTG, reverzní nabíjení)

Sluchátkový Jack: 3,5mm

Senzory

GPS / BEIDOU / GLONASS / GALILEO / QZSS

Akcelerometr / Senzor okolního světla / Senzor přiblížení / E-compas / Senzor otisků prstů / Gyroskop

Baterie

Li-Ion: 4 100 mAh

Nabíjení: 44W FlashCharge

Rozměry a hmotnost

Rozměry: 163,84 × 75,00 × 7,79 mm

Hmotnost: 175 g

Barva: Cosmic Aurora

Obsah balení

  • Mobilní telefon
  • Sluchátka
  • Dokumentace
  • USB kabel
  • Nabíječka
  • Nástroj na vysunutí karty
  • Kryt na telefon
  • Ochranná fólie (nalepená)

Parametry

Značka
Operační systém
Úhlopříčka displeje
Operační paměť
Barva
Výška
Šířka
Hloubka
Displej
Hmotnost
Slot na kartu
Interní paměť
Foto zadní
Foto přední
Part Number
Spec. vlastnosti

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29009 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.