Zdroj Cooler Master MWE GOLD-V2 1050W MODULAR 80+
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Zdroj Cooler Master MWE GOLD-V2 1050W MODULAR 80+
Společnost Cooler Master se pyšní svým prvním vývojem napájecích zdrojů ATX3.0.
Kompatibilita s ATX 3.0
Zdroj MWE Gold 1050/1250 - V2 ATX3.0 je plně kompatibilní se standardem ATX3.0 a konektory 12VHPWR. Podporuje špičkový odběr grafických karet RTX řady 40 a celého systému.
Certifikace 80 PLUS GOLD
Účinnost je jedním z klíčových faktorů při výběru napájecí jednotky. Tento zdroj disponuje certifikací 80 PLUS Gold, což zaručuje 90% účinnost při typickém zatížení.
Tiché chlazení
MWE Gold 1050/1250 - V2 ATX3.0 je optimalizován pomocí 140mm ventilátoru s fluidně-dynamickým ložiskem (FDB). Ventilátor se roztočí až při 40 % jmenovitého výstupního výkonu pro snížení hlučnosti.
Odolnost vůči teplotám průmyslové třídy
Zdroj je navržen tak, aby bezpečně fungoval při okolních teplotách až 50 stupňů Celsia. Toto zvyšuje výkon vašeho zdroje a systému.
Plně modulární kabeláž
Verze MWE Gold 1050/1250 - V2 ATX3.0 je dodávána se sadou plochých černých kabelů pro snadnou správu kabelů. Tímto se zlepšuje celkové chlazení systému.
Specifikace:
- Standard: ATX 12V v3.0
- Napájení: 1050 W
- Certifikát účinnosti: 80 Plus Gold
- Účinnost: 90 %
- Typ kabeláže: Modulární
- Průměr ventilátoru: 140 mm
- Typ ložiska: FDB (fluidní dynamické ložisko)
- Rozsah vstupního napětí: 100 - 240 V
- Rozsah vstupního proudu: 13-6 A
- Proud při +12 V1: 87.5 A
- Proud při +5 V: 20 A
- Proud při +3,3 V: 20 A
- Proud při +5Vsb: 3 A
- Proud při -12 V: 0.3 A
- Maximální zatížení vedení +12V: 1050 W
- Maximální zatížení vedení +3,3 V a +5 V: 120 W
- Hlavní napájecí konektor: ATX 24-pin
- Počet EPS (CPU): 2
- Počet konektorů PCI-E: 3
- Počet konektorů SATA: 12
- Počet konektorů Molex: 4
- Ostatní konektory: 12VHPWR
- Typ PFC: Aktivní
- Teplota prostředí: 0 - 50 °C
- Barva: Černá
- Délka: 180 mm
- Šířka: 150 mm
- Výška: 86 mm
- Váha: 3,212 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.