Zyxel XMG1915-10E 8-port 2.5GbE, 2 SFP+ Smart Switch, hybird mode, standalone or NebulaFlex Cloud
6 923 Kč
6 449 Kč
5 330 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Zyxel XMG1915-10E, 8-port 2.5GbE, 2 SFP+ Smart Switch, hybird mode, standalone or NebulaFlex Cloud Multigigabitová konektivita: spojení rychlosti a inovací Chytré řízené multigigabitové přepínače řady XMG1915 Kompaktní a tichý 2.5G přepínač s možností správy v cloudu Řada XMG1915 zahrnuje 10portové a 18portové 2.5G přepínače, které se liší dostupností PoE. Tři modely z této řady jsou vybaveny dvěma dodatečnými 10G SFP+ porty. Tyto kompaktní přepínače jsou zárukou tichého provozu, protože nemají ventilátor nebo využívají technologii chytrého ventilátoru. Přepínače řady XMG1915 současně podporují řešení NebulaFlex pro snadnou obsluhu a disponují mnoha praktickými funkcemi pro prvotřídní výkon. Přepínače XMG1915 až 2,5x zrychlí vaši síť Přepínače řady XMG1915 nabízejí až 2,5x vyšší rychlost než současné gigabitové sítě, a představují tak dokonalou volbu pro všechny malé a středně velké organizace, které potřebují vyšší rychlost a výkon sítě. S řadou XMG1915 je zrychlení sítě hračkou, protože tyto přepínače umožňují využití stávající kabeláže, a nevyžadují tudíž nákladnou a pracnou výměnu kabelů. Využívejte přednosti spolehlivého ethernetového připojení s rychlostí 10 Gbps Přepínače řady XMG1915 jsou vybaveny dvěma 10G SFP+ porty, takže představují cenově výhodné řešení pro vysokorychlostní síťové připojení k serverům nebo dalším přepínačům. Platforma Nebula pro chytrou správu v cloudu Řešení NebulaFlex umožňuje snadné přepínání mezi lokálním řízením přepínače a jeho bezlicenční správou pomocí platformy Nebula. Součástí platformy Nebula je intuitivní webové rozhraní a mobilní aplikace pro snadnou instalaci a správu vaší sítě bez dodatečných nákladů na softwarový nebo hardwarový kontrolér. Ekosystém Nebula Platforma Nebula podporuje širokou paletu produktů od přepínačů a přístupových bodů až po firewally a 5G/LTE mobilní routery a umožňuje snadnou a centralizovanou správu sítě. Webová správa s pokročilými funkcemi Pokročilé funkce, jako např. VLAN, QoS, IGMP Snooping, agregaci linek, IPv6 a prevenci útoků DoS, můžete konfigurovat a spravovat pomocí integrovaného webového rozhraní. Tento intuitivní průvodce vás během několika málo minut provede celým procesem konfigurace a ušetří vám drahocenný čas, který byste jinak museli věnovat nastavení sítě. Description Product name 8-port 2.5GbE Smart Managed Switch with 2 SFP+ Uplink Switch class Smart Managed Port Density Total port count 10 100M/1G/2.5G Ethernet (RJ-45) 8 1G SFP/10G SFP+ 2 PoE IEEE 802.3bt (PoE++, 60 W) - Total PoE budget (watts) - Performance Switching capacity (Gbps) 80 Forwarding rate (Mpps) 59.5 Packet buffer (byte) 1.5 MB MAC address table 16 K Jumbo frame (byte) 12 K L3 forwarding table Max. 128 IPv4 entries; Max. 128 IPv6 entries Routing table 8 VLAN routing Yes IP interface (IPv4/IPv6) 8/8 Flash/RAM 32 MB/256 MB Power Input 100 - 240 V AC, 50/60 Hz Max. power consumption (watts) 13.13 Min. power consumption (watts) 4.67 Physical Specifications Dimensions (WxDxH)(mm/in.) 250 x 104 x 27/9.84 x 4.09 x 1.06 Weight (kg/lb.) 0.76/1.68 Included accessories Power adapter Wall mount kit Green Features Fanless Yes ESD/Surge Protections Ethernet port surge protection 2 KV Power supply surge protection Line-GND: 2 KV Line-Line: 1 KV Ethernet port ESD protection (air/contact) 8 KV/4 KV Environmental Specifications Operating Temperature: 0°C to 40°C/32°F to 104°F Humidity: 5% to 95% (non-condensing) Storage Temperature: -40°C to 70°C/-40°F to 158°F Humidity: 5% to 95% (non-condensing) MTBF (hr) 646,958 Heat dissipation (BTU/hr) 62.1 Acoustic noise @ 25°C (min/max, dBA) 0Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.