3LCD Epson EH-TW9400
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
S cenově dostupným projektorem pro domácí kino s ostrým obrazem a neuvěřitelně vysokým kontrastním poměrem si můžete doma promítat na velkou plochu nejnovější filmy a videa s rozlišením 4K. Samozřejmostí jsou skvělé možnosti připojení a snadné nastavení. Projekční technologie: 3LCD, RGB se závěrkou s kapalnými krystaly LCD panel: 0,74 palců s MLA (D9) Rozlišení: 4K PRO-UHD, 16:9 Počet zobrazovaných barev: Až 1,07 miliardy barev Svítivost [lm]: 2600 Kontrast: 1 200 000 : 1 Projekční vzdálenost [m]: 3 - 6,3 ( 100 palců displej) Throw Ratio: 1,35 - 2,84:1 Zoom: Motorized, faktor: 2,1 3D: Aktivní 2D barevné režimy: dynamický, Přirozený, kino, digitální kino, jasné kino 3D barevných režimů: 3D dynamický, 3D kino Funkce a vlastnosti: Úprava hloubky 3D, Technologie 4K, Barevná škála DCI, Epson Cinema Filter, Epson Super White, Interpolace rámečků, Certifikace ISF, Paměť polohy objektivu, Super rozlišení, kompatibilní s bezdrátovou sítí LAN Typ lampy: UHE, 250 W Životnost lampy [h]: 3.500, 5.000 (v úsporném režimu) Rozhraní: USB 2.0 typu A, USB 2.0 Type B (Service Only), RS-232C, WLAN (volitelně), Vypínač, VGA vstup, HDMI vstup (2x), HDMI (HDCP 2.2), Ethernetové rozhraní (100 Base-TX / 10 Base-T) Spotřeba [W]: 355, 271 (ekonomický) Spotřeba Standby [W]: 0,35 Barva: Černá Hladina hlučnosti: Normální režim: 24 dB (A) - úsporný režim: 20 dB (A) Rozměry [mm]: 520 x 450 x 193 (šířka x hloubka x výška) Hmotnost [kg]: 11 Obsah balení: Svorka pro kabel HDMI, Hlavní zařízení, napájecí kabel, dálkové ovládání s podsvícením vč. baterií, Sada uživatelských příručekParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.