3mk síťová nabíječka - Hyper Charger 65W, bílá
1 003 Kč
904 Kč
747 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ušetřete čas díky rychlému nabíjení
Spěcháte a váš smartphone je vybitý? Žádný problém. Nabíjení zařízení pomocí Quick Charge 3.0 trvá opravdu krátce. Technologie QC použitá v nabíječce zvyšuje napětí proudu tekoucího do vašeho zařízení, takže zkrátí dobu nabíjení až o několik desítek minut během dne. To je skvělé pro ty, kteří intenzivně používají mobilní zařízení. Důležité je, že technologie QC je pro baterii zcela bezpečná.
GaN – nová kvalita nabíjení
Super rychlonabíječka, která se snadno vejde do kapsy. Využívá inovativní tranzistor založený na polovodiči GaN, díky němuž je nabíječka velmi efektivní, energeticky účinná a kompaktní. Malá a elegantní krabička, která nabíjí zařízení s velkým výkonem. Díky Hyper Charger 65W objevíte novou kvalitu nabíjení.
Nabijte jakékoli zařízení
Vsadili jsme na výkonné nabíjení pro všechna vaše mobilní zařízení. Proto jsme navrhli naši 65W nabíječku s technologií Power Delivery (PD), která poskytuje vysoký výkon prostřednictvím konektoru typu USB-C. Důležité je, že přenosová rychlost je přizpůsobena typu připojeného zařízení. Snadno tak nabijete nejen svůj smartphone a tablet, ale i velký notebook. S naší nabíječkou se stanete skutečně mobilními.
Nabíjejte více než jedno zařízení
Vytvořili jsme perfektní nabíječku pro každého, kdo má více než jedno mobilní zařízení. Nabíjí až 3 zařízení najednou! Nyní váš vybitý notebook nemusí čekat, až se váš smartphone nabije. Jednoduše připojte vše najednou. Pohodlné a rychlé. A co víc, k vaší nabíječce se mohou připojit i zařízení vašich přátel a rodinných příslušníků.
Technické specifikace
- Typy konektorů - USB Typ C - 2 pcs / USB Typ A - 1 pcs
- Počet nabíjecích zařízení - 3
- Typ - Siťová nabíječka
- Záruka - 24 měsíců
- Výstupní napětí [V] - 5V/9V/12V/15V
- Výstupní proud [A] - max 5A
- Výkon [W] - max 65
- V balení: Hyper Charger 65W - 1 ks. (bez kabelu)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.