AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER

- 48%

ilustrační foto

AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER
AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER
AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER
AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER
AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER
AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER
Obj. číslo
741006018
Výrobce
HOOVER
Věrnostní body: 10
0 hodnocení
Skladem 9 ks, v pátek u Vás

389 Kč

203 Kč

168 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 203 Kč
Skladem 9 ks, v pátek u Vás

203 Kč

389 Kč

168 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

AC36 TEXTILNÍ STĚRKA 2KS HOOVER

EAN: 8016361910843

Popis produktu

Jedná se o dvě textilní stěrky z mikrovlákna. Speciálně určené pro parní čističe Hoover.

Velikost a uchycení

Velikost stěrek je 300*180 mm. Na zadní stěně jsou tři suché zipy pro uchycení k čističi.

Vhodné pro modely

  • CA2IN1P011
  • CA2IN1D011
  • CAD1700D011
  • CAP1700D011
  • CAN1700R011

Péče o mikrovláknový mop

Mikrovláknové mopy můžeme prát v ruce nebo v pračce. Nikdy nepoužívejte aviváž ani přípravky na bělení prádla. Perte na nízkou teplotu. Neperte společně s přírodními materiály. Nepoužívejte ždímání. Nepoužívejte sušičku prádla. Mikrovlákno nežehlete!

Praní mopů v ruce

Praní v ruce je nejjednodušší a nejšetrnější cesta. Napusťte si vlažnou vodu a mop do ní ponořte. Můžete použít speciální prací prostředek, určený pro mikrovláknové materiály nebo mýdlo. Silně znečistěný mop můžete nechat v roztoku chvíli odmočit. Pak mikrovlákno jemně promněte a propláchněte. Při silném znečistění proces opakujte.

Praní mikrovláknových mopů v pračce

Opět nepoužívejte při praní mikrovláknových mopů v pračce žádné aviváže, bělidla či změkčovače vody. Můžete použít speciální prací prášek na mikrovlákna, nebo mýdlové prací roztoky. Ale můžete prát jen v čisté vodě, mikrovláknové mopy a utěrky vyperete i tak.

Poznámka

V pračce neperte najednou výrobky s mikrovlákna s žádným dalším prádlem, ze kterého by se mohly uvolňovat vlákna. Můžete je prát s jinou syntetikou. Pozor na zipy a suché zipy. Můžou poškodit tkaninu. Nastavte program na jemnou syntetiku nebo vlnu s teplotou do 40°C. Při silném znečištění můžete použít předpírku. Nepoužívejte ždímání, nebo použijte nejmenší možné otáčky.

Parametry

Druh zboží
Značka

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29079 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.