ADATA Externí HDD 2TB 2, 5\" USB 3.2, DashDrive™ Durable HD720, G-sensor, černý, (gumový, vodě/nárazu odolný)
2 466 Kč
2 122 Kč
1 754 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ADATA Externí HDD 2TB DashDrive™ Durable HD720
Život je dobrodružství a s naším externím pevným diskem ADATA HD720 ho můžete zaznamenávat bez obav.
Odolnost proti vodě a prachu
Disk HD720 prošel přísnými testy a získal kvalifikaci IP68. To znamená, že poskytuje vynikající ochranu proti vodě a prachu. Dokáže fungovat i ve velmi prašném prostředí nebo po ponoru do vody do hloubky 2 metrů až na 120 minut.
Odolnost proti nárazům
HD720 zvládne i náročné podmínky. Prošel přísným testem pádu z výšky 1,8 metru, což je přísnější než standardní vojenská norma MIL-STD-810G 516.6. Dokáže tak zvládnout i náhle nárazy a havárie.
Trojvrstvá ochrana
HD720 je vybaven trojvrstvou konstrukcí, která obsahuje pružný silikonový materiál. Ten dokáže skvěle absorbovat nárazy ze všech stran.
Ochrana proti otřesům
Díky ochraně proti otřesům jsou vaše data v bezpečí. Pokud dojde k silnému nárazu, automaticky se spustí ochrana proti otřesům a zobrazí se blikající červené světlo. Jakmile otřesy ustoupí, zobrazí se modrá kontrolka signalizující návrat do normálního režimu.
Kabel USB
Kabel USB můžete elegantně uložit do drážky na obvodu disku. Toto řešení odpovídá praktickým vlastnostem tohoto zařízení.
Kapacita
HD720 nabízí velkou úložnou kapacitu, díky které můžete zaznamenat každý dobrodružný okamžik.
Technické specifikace
- Barva: Černá
- Kapacita: 2 TB
- Rozměry: 129.4 x 97.9 x 20.2 mm
- Hmotnost: 223g
- Textura: Plast / silikonová guma
- Rozhraní: SuperSpeed USB 3.1 (zpětně kompatibilní s USB 2.0)
- Požadavky na operační systém: Windows XP nebo novější, Mac OS X 10.6 nebo novější, Linux Kernel 2.6 nebo novější
- Operační teplota: 5°C až 50°C
- Operační napětí: USB DC 5V
Záruka: 3 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.