Amazfit Balance Midnight Black
6 390 Kč
5 814 Kč
4 805 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Design Barvy: Midnight, Sunset Grey Rozměry: 46 x 46 x 10,6 mm (bez základny pro měření tepové frekvence) 46 x 46 x 12,7 mm (včetně základny pro měření tepové frekvence) Hmotnost: 5 g (bez řemínku) 52 g (se silikonovým řemínkem) 45 g (s nylonovým řemínkem) Materiál těla: Střední rám z hliníkové slitiny, spodní plášť z polymeru vyztuženého vlákny Tlačítka: 2, včetně korunky Stupeň voděodolnosti: 5 ATM Displej Materiál: AMOLED Velikost: 1.5” Rozlišení: 480 x 480 PPI: 323 Poměr displeje k tělu: 73,4 % Dotykový displej: Tvrzené sklo + povrchová úprava AF + rámeček AG Baterie (výsledky údajů o používání TBC) Kapacita baterie: 475 mAh (minimální hodnota) Metoda nabíjení: Magnetické Teoretická doba nabíjení: Přibližně 2 hodiny Běžné používání: 13 dní Režim úspory baterie: 25 dní Intenzivní používání: 7 dní AOD režim: 6 dní Režim hodin: 50 dní Režim přesné GPS: 26 hodin Automatický režim GPS: 47 hodin Úsporný režim GPS: 52 hodin Senzory Zdraví: BioTrackerTM 5.0 PPG Biometrický senzor (8PD + 2LED) Pohyb: Senzor zrychlení, Gyroskopický senzor, Geomagnetický senzor, Senzor tlaku vzduchu, Senzor okolního světla, Senzor bioelektrické impedance (BIA), Teplotní senzor. Připojení: Wi-Fi 2.4GHz, Bluetooth 5.0 Určení polohy: Technologie kruhově polarizované antény GPS Dvoupásmové určování polohy 6 satelitních systémů určování polohy Řemínek Barvy a materiály: Silikon / Nylon, Rychloupínací Šířka: 22mm Obvod: Silikonový řemínek: 140 mm-215 mm Nylonový řemínek: 150-210 mm Ostatní Reproduktor: Podporováno Mikrofon: Podporováno Motor: Lineární motor Ovládací korunka: Podporováno Obsah balení Chytré hodinky, Magnetický nabíjecí kabel, Návod k použití Podporovaná zařízení Android 7.0 a novější, iOS 14.0 a novější Aplikace Aplikace ZeppParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.