AOC MT IPS LCD WLED 34" AG344UXM - IPS panel, 3440x1440, 170Hz, 1ms, 2xHDMI, DP, USB-C, USB 3.2, repro, vysk stavitelny
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AOC MT IPS LCD WLED 34" AG344UXM
První MiniLED monitor 21 : 9 na světě s rozlišením Wide Quad HD (WQHD) 3 440 x 1 440.
S 170 Hz obnovovací frekvencí a dobou odezvy 1 ms GtG pro plynulý herní zážitek.
Disponuje USB-C, USB Hub a KVM rozhraním, ideální pro hraní her, domácí kancelář a streamování.
Specifické vlastnosti
- VESA HDR1000 certifikace pro naprosto pohlcující herní zkušenost.
- MiniLED technologie pro nejvyšší jas, nejjemnější detaily a nejkonzistentnější zobrazení.
- Nízké vstupní zpoždění pro maximální využití výhod ovládání citlivé spouště.
- LIGHT FX pro speciální podsvícení na zadní straně zařízení.
Technické specifikace
Úhlopříčka: 34"
Rozlišení panelu: 3440x1440
Typ panelu: IPS
Jas: 1000 nitů
Obnovovací frekvence: 170Hz
Doba odezvy GtG: 1 ms
Statický kontrastní poměr: 1000:1
Dynamický kontrastní poměr: 80M:1
Pozorovací úhel (CR10): 178/178
Barvy displeje: 1,07 miliardy
Spotřeba (typická): 142 W
Spotřeba v pohotovostním režimu: 0.5 W
Spotřeba ve vypnutém stavu: 0.3 W
HDMI: HDMI 2.1 x 2
DisplayPort: DisplayPort 1.4 x 1
Rozhraní USB-C: USB-C 3.2 x 1 (DP alt mode, upstream, power delivery up to 90 W)
Rozbočovač USB: Ano
Vysokorychlostní rozbočovač USB: USB 3.2 (Gen 1)
Porty USB pro downstream: 4
Port USB pro rychlé nabíjení: Ano
Audio vstup: Linkový vstup
Audio výstup: Výstup pro sluchátka (3,5 mm)
Rozměry produktu včetně základny: 467.74~597.74 (H) × 816.4(W) × 400.14(D) (V × Š × H)
Rozměry produktu bez základny: 372.5(H) ×816.4 (W) ×87.9 (D) (D × Š × V)
Rozměry balení: 983 (W) × 283 (D) × 526 (H) (D × Š × V)
Hrubá hmotnost včetně balení: 17.7 kg
Čistá hmotnost bez balení: 12.77 kg
Záruční doba: 3 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.