APPLE AirPods2 s nabíjecím pouzdrem - Použité
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
APPLE AirPods2 s nabíjecím pouzdrem
Snadné použití
Bezdrátová sluchátka AirPods stačí vyndat z nabíjecího pouzdra a hned je můžete používat s iPhonem, Apple Watch, iPadem nebo Macem. Po jednoduchém nastavení jedním kliknutím fungují úplně kouzelně. Automaticky se zapínají a připojují. Dokonce i poznají, když je máte v uších, takže pozastaví přehrávání, když je vyndáte.
Siri
Jediným povelem můžete změnit hlasitost, přeskočit na jinou skladbu, někomu zavolat nebo vyhledat trasu. Stačí říct "Hey Siri" a pokračujete tím, co právě chcete. Stačí mít v uchu jen jeden AirPod. Při poslechu hudby nebo podcastů poklepáním zapnete přehrávání nebo přeskočíte na další skladbu.
Rychlé nabíjení
Na jedno nabití vydrží AirPody až 5 hodin přehrávat hudbu nebo 3 hodiny telefonovat. A aby stačily vašemu rytmu, jejich bezdrátové nabíjecí pouzdro má kapacitu na několik dalších nabití. Celkově tak máte energii na více než 24 hodin přehrávání hudby. Za 15 minut se v pouzdru nabijí pro 3 hodiny poslechu hudby nebo 2 hodiny hovoru.
Sluchátkový čip Apple H1
AirPody jsou vybaveny sluchátkovým čipem Apple H1, díky kterému pomocí optických senzorů a pohybových akcelerometrů poznají, kdy jsou v uších. Ať už používáte oba AirPody, nebo jen jeden, čip H1 automaticky nasměruje zvuk tam, kam má a aktivuje mikrofon. Další akcelerometr během telefonování nebo vyprávění se Siri pomáhá mikrofonem filtrovat okolní hluk a zaměřit se na váš hlas.
Specifikace
Technické parametry | |
---|---|
Provedení sluchátek | do uší |
Typ přenosu | bezdrátový (Bluetooth) |
Typ připojení | Bluetooth |
Typ nabíjení | Ligthning |
Ovládání hlasitosti | nemá ovládání hlasitosti |
Mikrofon | ano |
Přijmutí hovoru | ano |
Vhodné pro sport | ano |
ANC (Potlačení okolního ruchu) | ne |
True wireless | ano |
Výdrž sluchátek | 5 hod. |
Výdrž s nabíjecím pouzdrem | 24 hod. |
Akustický systém | uzavřený |
Další vlastnosti | Hi-Fi |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.