AQARA Single switch module T1 - spínací modul

- 16%

ilustrační foto

AQARA Single switch module T1 - spínací modul
AQARA Single switch module T1 - spínací modul
AQARA Single switch module T1 - spínací modul
AQARA Single switch module T1 - spínací modul
Obj. číslo
3981142
OEM
SSM-U02
Výrobce
Aqara
Věrnostní body: 32
1 hodnocení
Skladem 5 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

774 Kč

654 Kč

541 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 654 Kč
Skladem 5 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

654 Kč

774 Kč

541 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Aqara Single Switch Module T1 - EU verze

EAN: 6970504213302

Model: SSM-U02

Spínací modul Aqara Single Switch Module T1 je určen pro použití s EU verzí řídící jednotky Aqara Hub.

Kompatibilita

Modul je kompatibilní s Aqara Hub a aplikacemi Aqara Home app pro Android a iOS.

HomeKit

Pro použití jako zařízení HomeKit je potřebný Aqara Hub, který může fungovat jako bridge HomeKit.

Ovládání

Modul umožňuje dálkové ovládání, časové řízení a hlasové ovládání.

Bezpečnost

Modul je vybaven ochranou před přehřátím a přetížením.

Automatizace

Modul dokáže změnit tradiční elektrické světla nebo spotřebiče na inteligentní zařízení.

Ovládání pomocí telefonu

Modul umožňuje dálkové ovládání pomocí aplikace Aqara Home.

Časované rozvrhy

Modul umožňuje nastavení časovaných rozvrhů pro disciplinovaný život.

Hlasové ovládání

Modul umožňuje ovládání pomocí hlasového asistenta.

Statistika elektrické energie

Modul monitoruje aktuální spotřebu elektrické energie a poskytuje statistiku spotřeby.

Specifikace

  • Model: SSM-U01
  • Rozměry: 42.9 × 40 × 21.4 mm
  • Bezdrátový protokol: Zigbee 3.0
  • Napájení: 100-250V AC, 50/60 Hz
  • MAX zátěž: 5A (resistive load), 1250W
  • MIN zátěž: 3W
  • Provozní teplota: 0°C ~ 35°C
  • Provozní vlhkost: 5 - 95% RH, nekondenzující
  • Citlivost přijímače -102dBm
  • Pracovní frekvence: 2400 ~ 2483.5 MHz

Poznámka

Produkt se musí používat s kompatibilním zařízením Aqara Hub.

Brand ID

AQARA

Země původu

CN

Kód celního sazebníku

8536500000

IoT - Internet of Things

Bezdrátová komunikace

Apple HomeKit

Ano

ZigBee

2.4 GHz

Měření spotřeby energie

Elektrické energie

Zapojení nulového vodiče

Nepotřebné

Typ elektrického spoje

Fázový spoj

Typ použití

Vnitřní

Třída krytí

IP20

Ovládání elektrických okruhů

1 okruh

Spínání střídavé napětí 230V AC

Ano

Kompatibilita s HOMEY

Netestováno

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.