AQARA Single switch module T1 - spínací modul
774 Kč
654 Kč
541 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aqara Single Switch Module T1 - EU verze
EAN: 6970504213302
Model: SSM-U02
Spínací modul Aqara Single Switch Module T1 je určen pro použití s EU verzí řídící jednotky Aqara Hub.
Kompatibilita
Modul je kompatibilní s Aqara Hub a aplikacemi Aqara Home app pro Android a iOS.
HomeKit
Pro použití jako zařízení HomeKit je potřebný Aqara Hub, který může fungovat jako bridge HomeKit.
Ovládání
Modul umožňuje dálkové ovládání, časové řízení a hlasové ovládání.
Bezpečnost
Modul je vybaven ochranou před přehřátím a přetížením.
Automatizace
Modul dokáže změnit tradiční elektrické světla nebo spotřebiče na inteligentní zařízení.
Ovládání pomocí telefonu
Modul umožňuje dálkové ovládání pomocí aplikace Aqara Home.
Časované rozvrhy
Modul umožňuje nastavení časovaných rozvrhů pro disciplinovaný život.
Hlasové ovládání
Modul umožňuje ovládání pomocí hlasového asistenta.
Statistika elektrické energie
Modul monitoruje aktuální spotřebu elektrické energie a poskytuje statistiku spotřeby.
Specifikace
- Model: SSM-U01
- Rozměry: 42.9 × 40 × 21.4 mm
- Bezdrátový protokol: Zigbee 3.0
- Napájení: 100-250V AC, 50/60 Hz
- MAX zátěž: 5A (resistive load), 1250W
- MIN zátěž: 3W
- Provozní teplota: 0°C ~ 35°C
- Provozní vlhkost: 5 - 95% RH, nekondenzující
- Citlivost přijímače -102dBm
- Pracovní frekvence: 2400 ~ 2483.5 MHz
Poznámka
Produkt se musí používat s kompatibilním zařízením Aqara Hub.
Brand ID
AQARA
Země původu
CN
Kód celního sazebníku
8536500000
IoT - Internet of Things
Bezdrátová komunikace
Apple HomeKit
Ano
ZigBee
2.4 GHz
Měření spotřeby energie
Elektrické energie
Zapojení nulového vodiče
Nepotřebné
Typ elektrického spoje
Fázový spoj
Typ použití
Vnitřní
Třída krytí
IP20
Ovládání elektrických okruhů
1 okruh
Spínání střídavé napětí 230V AC
Ano
Kompatibilita s HOMEY
Netestováno
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.