Homematic IP Nástěnný dálkový ovladač - 6 tlačítek, se symboly
1 828 Kč
1 508 Kč
1 247 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Nástěnný dálkový ovladač - 6 tlačítek, se symboly
Revitalizujte svůj zážitek ze Smart Home s nástěnným dálkovým ovladačem Homematic IP.
Je součástí chytrého domovního systému Homematic IP, který nabízí bezkonkurenční německou kvalitu, komplexní řešení a širokou modularitu.
Funkčnost
Tento programovatelný bezdrátový ovladač je vybaven šesti tlačítky pro manuální ovládání zařízení nebo dálkové ovládání funkcí chytrého domovního systému.
Umožňuje ovládání osvětlení, rolet, garážových vrat atd.
Poskytuje možnost integrace do stojánku pro bateriové komponenty o rozměrech 55 mm (HmIP-DS55).
Použití
Nástěnný ovladač nabízí flexibilní možnosti instalace a širokou modularitu v klasickém designu, který zvládne několik úloh současně.
Stisknutím jednoho z šesti tlačítek poskytuje širokou škálu řešení, od jednoduchých příkazů až po složité scénáře ovládání chytrého domova.
Vlastnosti
Každé tlačítko poskytuje dva kanály, které rozlišují mezi krátkým a dlouhým stisknutím.
Tlačítka lze přizpůsobit individuálním potřebám pomocí mobilní aplikace Homematic IP.
Každé tlačítko může nezávisle ovládat více zařízení a funkcí chytrého domova.
Systémový provoz
Spojení nástěnného dálkového ovladače s centrální jednotkou nabízí pohodlné nastavení a ovládání systému prostřednictvím intuitivní mobilní aplikace.
Hlasové ovládání
Systém chytrého domova Homematic IP podporuje hlasové ovládání a komunikaci s Google Assistant a Amazon Alexa.
Snadná instalace
Bezdrátová komunikace a provoz na baterie umožňují snadnou instalaci bez nutnosti kabeláže.
Unikátní řešení
Při vytváření profilů a scénářů můžete zohlednit všechny vaše potřeby z hlediska zabezpečení, automatizace, vytápění a dalších.
Napájení
Napájení zajišťují dvě baterie AAA s extrémně dlouhou životností až 4 roky.
Kompatibilita
Kompatibilní s rámečky o rozměrech 55 mm od výrobců třetích stran (např. Berker, Elso, Gira, Merten, Jung atd.).
Rozsah použití
Ideální pro všestranné použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.
Obsah balení
- Nástěnný dálkový ovladač - 6 tlačítek, se symboly
- Výměnný rámeček
- Montážní deska (držák na zeď)
- 2x alkalické baterie AAA
- Montážní materiál
- Český návod
Technické parametry
- Série: Homematic IP
- Napájení: 2x 1,5V LR03/mikro/AAA
- Proudový odběr: max. 50mA
- Životnost baterie: 4 roky (běžně)
- Stupeň ochrany: IP20
- Provozní teplota: 5 až 35 °C
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.