ASUS LCD 43\" XG43UQ 3840x2160 ROG STRIIX FLAT 4K UHD Gaming 144Hz HDMI VA 1000cd rep 4xHDMI DP 2xUSB3.0 VESA -bílý zadní
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS LCD 43" XG43UQ 3840x2160 ROG STRIIX FLAT 4K UHD Gaming 144Hz HDMI VA 1000cd repro 4xHDMI DP 2xUSB3.0 VESA 15kg
Obecný popis
43" 4K UHD (3840 x 2160) DSC herní monitor s obnovovací frekvencí 144 Hz pro plynulé vizuální zážitky.
Obsahuje dva HDMI 2.1 porty, které umožňují ohromující nativní 4K/120 Hz hraní na nejnovějších konzolách bez chroma subsampling.
FreeSync Premium Pro nabízí plynulé HDR vizuály při nejvyšších nastaveních, zatímco udržuje nízkou latenci.
ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB Sync) technologie umožňuje ELMB spolu s technologií proměnné obnovovací frekvence, aby eliminovala ghosting a tearing pro super ostré, vysokofrekvenční hraní.
Displej
Displej má uhlopříčku 43 palců s poměrem stran 16:9.
Farebný rozsah (DCI-P3) je 90% a farebný rozsah (sRGB) je 125%.
Typ panela je VA s podsvícením LED a rozlišením 3840x2160.
Zobrazovací plocha displeje (VxŠ) je 941,184 x 529,416 mm s povrchem Non-Glare.
Video funkce
Monitor obsahuje technologii Trace Free a GamePlus.
Podpora pro HDCP a Game Visual je také zahrnuta.
Technologie VRR je FreeSync™ Premium Pro.
I/O Porty
- DisplayPort 1.4 DSC x 1
- HDMI (v2.0) x 2
- HDMI (v2.1) x 2
- USB Ports: Yes(2 ports USB 3.0)
- Earphone jack: Yes
Funkce Audio
Reproduktor: Ano (10Wx2)
Spotřeba energie
Spotřeba energie: 48W
Režim šetření energií: 0.5W
Vypnutý režim: 0.5W
Rozměry a hmotnost
Hmotnost s podstavcem: 15.3 Kg
Hmotnost bez podstavce: 14.2 Kg
Obsah balení
- Color pre-calibration report
- DisplayPort cable
- HDMI Ultra High Speed Cable
- Power adapter
- Power cord
- Quick start guide
- Remote Controller
- ROG sticker
- USB 3.0 cable
- Warranty Card
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.