Avacom baterie pro Olympus Li-50B, Li-Ion, 3.7V, 700mAh, 2.6Wh, DIOL-LI50-533
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Avacom baterie pro Olympus Li-50B
EAN: 8591849089704
Avacom nabízí náhradní baterii pro Olympus Li-50B. Tato baterie je vysoce kvalitní náhradou za originální baterii Olympus Li-50B.
Technické specifikace
- Typ: Li-Ion
- Napětí: 3.7V
- Kapacita: 700mAh
- Energy: 2.6Wh
- Rozměry: 40,50 x 34,26 x 6,85mm
- Hmotnost: 16,9g
Kompatibilita
Baterie je kompatibilní s následujícími modely fotoaparátů:
- Olympus: D-750, D-755, D-760, SH-21, SH-25MR, SP-720UZ, SP-800UZ, SP-810, SP-810UZ, SP-815UZ, SZ-10, SZ-11, SZ-12, SZ-14, SZ-15, SZ-16, SZ-20, SZ-30MR, SZ-31MR iHS, Stylus 1010, Stylus 1020, Stylus 1030 SW, Stylus 9000, Stylus TOUGH 6000, Stylus TOUGH 8000, TG-620, TG-820, TG-820 iHS, TG-870, Tough 1030SW, Tough TG-610, Tough TG-615, Tough TG-620 his, Tough TG-805, Tough TG-810, VG-170, VH-510, VR-340, VR-340 Kit, VR-350, VR-360, VR-360 Kit, XZ-1, XZ-10, mju-9010, mju 1010, mju 1020, mju 1030 SW, mju 9000, mju TOUGH-6000, mju TOUGH-6010, mju TOUGH-6020, mju TOUGH-8000, mju TOUGH-8010
- Pentax: Optio I-10, Optio RZ10, Optio RZ10 BLACK, Optio RZ10 LIME, Optio RZ10 VIOLET, Optio RZ10 WHITE, Optio RZ18, Optio WG-1 GPS, Optio WG-2, Optio WG-2 GPS, Optio WG1, WG-3, WG-3 GPS, WG-10, X70
- Panasonic: HX-WA03, HX-WA03H, HX-WA03W, HX-WA2, HX-WA2A, HX-WA2D, HX-WA2GK, HX-WA3, HX-WA3GK, HX-WA20, HX-WA20H, HX-WA20W, HX-WA30, HX-WA30A, HX-WA30D, HX-WA30GK, HX-WA30K, HX-WA30W
- Kodak: Friendly Zoom FZ201, PIXPRO FZ152, PixPro FZ151
- Ricoh: Ricoh CX3, Ricoh CX4, Ricoh CX5, Ricoh CX6
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.