BenQ DLP Projektor LH650, 1920x1080 FHD/4000 ANSI/1.15÷1.5 :1/3 000 000:1/HDMI2.0x2/USB/Jack/RS232/Repro
32 490 Kč
31 234 Kč
25 813 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Display Projection System DLP Single 0.65" DMD Type 1080P Native Resolution 1920 x 1080 Brightness 4000 ANSI Lumens Contrast Ratio* 3,000,000 : 1 Display Colour 30 Bits (1.07 Billion Colours) Aspect Ratio Native 16:9 (5 Aspect Ratio Selectable) Light Source Laser Light Source Life** (Normal / Eco / SmartEco®) 20,000 / 20,000 / 20,000 hours Optical Throw Ratio 1.15 ~ 1.5 (100” ±3% @ 2.54m) Zoom Ratio 1.3 Keystone Correction 2D Vertical & Horizontal ±30 degrees Projection Offset 105% ± 3% Projection Size 60"~150" Audio Built-In Speaker 10W x1 Special Feature Security Security Bar, Kensington lock Features USB Type C, Optional Wi-Fi Display, Corner Fit, FW upgrade via USB, 24/7 operation Compatibility Resolution Support VGA (640 x 480) to 1080P (1920 x 1080) Horizontal Frequency 15K~135KHz Vertical Scan Rate 23~240Hz HDTV Compatibility 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p, 2160p Power Power Consumption (Max /Normal / Eco) 275W / 200W / 138W Standby Power Consumption Normal < 0.5W Power Supply 100 ~ 240V AC Dimension and Weight Product Dimensions (WxHxD) 303.5 x 112.4 x 224.7mm Product Weight 2.9kg +/- 100g Operation Condition Noise Level 34 /28 dBA Operating Temperature 0 ~ 40°C Accessories Accessories (Standard) QSG(4J.JS501.001), Remote Control (5J.JND06.001), 2x AAA Battery, VGA cable (1.5m), Warranty card (by Region) Accessories (Optional) Ceiling mount (5J.JAM10.001), Dongle(5J.JPT28.001) OSD On Screen Display Language Arabic/Bulgarian/ Croatian/ Czech/ Danish/ Dutch/ English/ Finnish/ French/ German/ Greek/ Hindi/ Hungarian/ Italian/ Indonesian/ Japanese/ Korean/ Norwegian/ Polish/ Portuguese/ Romanian/ Russian/ Simplified Chinese/Spanish/ Swedish/ Turkish/ Thai/ Traditional Chinese/ Farsi / Vietnamese/ (30 Languages)Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.