BENQ náhradní lampa LAMP MODULE MS536/MX536/MW536/MH536 - Rozbalené
4 874 Kč
2 820 Kč
2 330 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BENQ náhradní lampa LAMP MODULE MS536/MX536/MW536/MH536
Popis produktu: Lampa určená pro firemní projektory s rozlišením SVGA.
Vlastnosti:
- Kvalitní skleněné čočky: minimalizují chromatickou aberaci a zajišťují dlouhodobou kvalitu obrazu s vynikající ostrostí.
- Celoskleněný objektiv: zajišťuje křišťálově čistý obraz.
- Snadná instalace: díky ergonomické vysouvací nožce.
- Úspora energie: automatické vypnutí projektoru po 20 minutách nečinnosti.
- Vysouvací nastavitelná nožka: zvyšuje flexibilitu umístění projektoru.
- Automatické zapnutí: v případě rozpoznání vstupního signálu HDMI.
Specifikace:
Projekční systém: DLP Single 0.55" SVGA
Rozlišení: 800 x 600 pixelů
Jas: 4000 ANSI Lumenů
Kontrastní poměr: 20,000 : 1
Barvy displeje: 30 bitů/1,07 miliardy barev
Nativní poměr stran: Nativní formát 4:3 (5 možnost volby poměru stran)
Životnost zdroje světla: Normal 5,500 hodin, Economic 7,000 hodin, Smart ECO 10,000 hodin, Lamp Save 15,000 hodin, Long ECO 20,000 hodin
Kompatibilita:
HDTV: 480i, 480p, 576i, 567p, 720p, 1080i, 1080p
Video: NTSC, PAL, SECAM, SDTV (480i/576i), EDTV (480p/576p, HDTV (720p, 1080i/p 60Hz)
Prostředí:
Napájení: AC 100 to 240 V, 50/60 Hz
Spotřeba v pohotovostním režimu: Normal < 0.5Wattů
Akustický hluk: 32 /29 dBA (bez filtru)
Provozní teplota: 0~40 stupňů C
Rozměry a hmotnost:
Rozměry: 332.4 x 99 x 241.3 mm
Hmotnost: 2.6 kg
Příslušenství (volitelné):
- Přepravní taška 5J.JN609.001
- Sada s náhradní lampou 5J.JN605.001
- Univerzální stropní montáž 5J.JAM10.001
- 3D brýle 5J.J9H25.002
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.