C-TECH ARCHON V2/Stereo/Jack/Drát/Černá
732 Kč
727 Kč
601 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Sluchátka C-TECH ARCHON V2 jsou novou vlajkovou lodí značky. Jedná se o špičkový herní headset, kde se myslelo na každý detail. Sotva sluchátka vezmete do ruky, v ten moment Vám bude jasné, že držíte v rukou sluchátka vyrobena z těch nejlepších materiálů. Sluchátka ARCHON V2 otevírají novou sérii produktů DURABLE. Produkty z této kategorie se vyznačují kvalitním a minimalistickým odolným zpracováním. Dokonalý zvuk Sluchátka ARCHON V2 nabízejí zvuk v kvalitě Hi-Fi díky použitým 53mm měničům. Ať už hrajete hry, posloucháte hudbu, nebo sledujete filmy, užijete si krystalicky čistý zvuk a skvělé basy. Odnímatelný mikrofon U mikrofonu byl také kladen velký důraz na kvalitu. Při týmových diskusích Vám již nikdo nikdy nevytkne šumění nebo ozvěnu. Mikrofon je optimalizován pro TeamSpeak a Discord. Pro ty, kdo mikrofon využívat nepotřebují, nabízí sluchátka snadné řešení: prostě ho odpojte. Už Vám nebude překážet při poslechu hudby. Neuvěřitelně pohodlná Celý koncept designu sluchátek ARCHON byl navržen tak, aby sluchátka byla pohodlná i při mnohahodinovém používání. Měkké náušníky jsou vyrobeny ze speciálního prodyšného materiálu a nabízejí nevídaný komfort při nošení. Odnímatelný kabel a kompatibilita Kabel sluchátek je 2,5m dlouhý a odnímatelný. První část kabelu vedená od sluchátek je 1m dlouhá s ovládáním hlasitosti a 4pólovým 3,5mm stereo jackem na svém konci. Druhá část kabelu je 1,5m dlouhá a zakončena dvěma 3,5m jacky. Primární funkcí tohoto spoje je kompatibilita s Vaším PS/XBOX/mobilním telefonem, kdy nepotřebujete takto dlouhý kabel. Použítí 1,5m prodloužení je pro PC hráče. Díky tomuto spoji se Vám již nikdy v zápalu hry nestane, že byste při prudkém pohybu poničili svá sluchátka, jelikož kabel se v tomto místě rozpojí. SPECIFIKACE Rozměry mikrofonu: 6.0*2.7mm Orientace: všesměrová Impedance mikrofonu: ?2,2k? Citlivost: -42dB ± 3dB Průměr měniče: O53mm Frekvenční odezva: 20Hz-20kHz Délka kabelu: 2,5m (1m + 1,5m)Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.