Canon imageRUNNER 1435i tisk, kopírování, skenování, odesílání,35 tisků/min čb, duplex, DADF + toner zdarma EXV-50
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
imageRUNNER 1435i
Toto multifunkční zařízení pro formát A4 nabízí nízkonákladový provoz a rychlý a efektivní černobílý tisk. Zásluhou kompaktního provedení se dokonale hodí do různých prostředí, třeba jako stolní nebo na podlaze stojící zařízení.
Výhody
- Tisk, kopírování, barevné skenování a odesílání
- Cenově úsporný černobílý tisk ve formátu A4 rychlostí 35 str./min
- Kapacita papíru až 1 100 listů
- Skenování do celé řady cílů s podporou prohledávatelných souborů PDF
- Genuine Adobe Postscript a PCL
- Snadná správa zařízení s integrovaným sledováním nákladů
- Snadno vyměnitelný spotřební materiál
- Podpora mobilního tisku a skenování*
- Nízká spotřeba energie
Zefektivnění pracovních postupů zpracování dokumentů
Se svým robustním designem, kapacitou 1 100 listů a vysokou rychlostí tisku 35 str./min je zařízení imageRUNNER 1435i ideální pro vytížené malé pracovní skupiny. Intuitivní ovládání, rychlé barevné skenování a převod do řady formátů zajišťují snadné snímání dokumentů. Uživatelé mohou také snadno skenovat a odesílat dokumenty přímo do různých cílů, včetně e-mailu a sdílené složky. Ještě větší flexibilitu pak nabízí mobilní tisk a skenování spolu s přímým tiskem a skenováním přímo z paměťových zařízení USB.
Hlídejte si náklady
Tento produkt v sobě kombinuje několik zařízení a přináší cenově výhodný tisk. Celkové náklady na tisk můžete ještě více snížit s využitím funkcí, které usnadňují správu a snižují administrativní zátěž. Mezi tyto funkce patří automatizované shromažďování údajů počitadel, správa spotřebního materiálu, vzdálená diagnostika a centralizovaná správa zařízení.
Zásluhou integrované podpory softwaru uniFLOW od společnosti Canon nemohla být kontrola nad náklady na tisk jednodušší. Software poskytuje větší transparentnost a rozsáhlejší správu, která umožňuje sledovat a účtovat konkrétní tiskové úlohy podle jednotlivců, oddělení, míst a projektů a také poskytuje hlášení týkající se uživatelů.
Zabezpečte vaše důvěrné informace
Vaše data jsou chráněná prostřednictvím řady standardních funkcí, jako jsou nativní zabezpečený tisk a podpora IP Sec i dalších průmyslových protokolů síťového zabezpečení. Řízení přístupu podle uživatelů, šifrování souborů PDF a další možnosti zabezpečení zvýší vaši bezpečnost a ochrání vaše důvěrné informace.
Efektivní správa zařízení
Zařízení je vybaveno novou řídicí jednotkou imageRUNNER, a lze tak dokonale integrovat s prostředími IT, a podporuje standardy, jako jsou PCL a Genuine Adobe PS. Zařízení imageRUNNER 1435i usnadňuje správu a snižuje administrativní zátěž pomocí automatizovaného shromažďování údajů počitadel, správy spotřebního materiálu a diagnostiky. Ze zařízení lze uskutečňovat dálkové aktualizace firmwaru, které dále zkracují prostoje. Díky svému kompaktnímu provedení a vylepšeným možnostem správy se zařízení imageRUNNER 1435i, třeba jako stolní nebo na podlaze stojící zařízení, skvěle hodí pro vyvážené nasazení spolu s dalšími produkty řady imageRUNNER a imageRUNNER ADVANCE.
Chovejte se zodpovědně k životnímu prostředí
Toto zařízení splňuje požadavky normy ENERGY STAR i různých ekologických štítků, včetně Blue Angel, přičemž nabízí špičkovou typickou spotřebu elektrické energie (TEC)* a v režimu spánku odebírá maximálně 2 W. Navíc jsou některé díly zařízení imageRUNNER 1435i vyrobeny z recyklovaných plastů a bioplastů.
* Některé aplikace jsou dostupné prostřednictvím upgradu firmwaru.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.