Canon PIXMA Tiskárna PRO-10S - barevná, SF, USB, LAN, Wi-Fi
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
PIXMA PRO-10S
Vysoce přesná tiskárna s 10 pigmentovými inkousty a tiskem v kvalitě pro galerie, který hrdě vystavíte či prodáte. Plné připojení ke cloudu nabízí snadnou integraci s oblíbeným profesionálním editačním softwarem a úložišti.
Výhody
- 10 pigmentových inkoustů pro tisk v profesionální kvalitě
- Přímý tisk z cloudových fotoslužeb a služeb úložišť
- Bezdrátový tisk z počítače, tabletu či smartphonu
- Snadná integrace s profesionálním editačním softwarem
- Podpora řady papírů Canon a dalších speciálních papírů
Profesionální barevný a černobílý tisk
Systém 10 pigmentových inkoustů tiskárny PIXMA PRO-10S vytváří přesné a stabilní výtisky v kvalitě pro galerie s dlouhou životností. Tři speciální inkousty pro černobílý tisk také zajišťují nádhernou reprodukci černobílých výtisků.
Přesné výtisky v kvalitě pro galerie s dlouhou životností
Tiskárna PIXMA PRO-10S používá inkousty LUCIA, které kombinují lesk a živé barvy inkoustů na bázi barviv s dlouhou životností pigmentového inkoustu. Inkoust Chroma Optimizer zvyšuje lesk, zplošťuje tiskový povrch a rozšiřuje paletu barev.
Tisk z oblíbených cloudových služeb
Tiskněte fotografie přímo z preferovaných služeb cloudových úložišť, jako jsou Facebook, Dropbox, Google Drive™ a OneDrive, pomocí služby PIXMA Cloud Link.
Mobilní tisk z tabletu nebo smartphonu
Tiskněte přímo a snadno z tabletu nebo smartphonu pomocí aplikace Canon PRINT. Připojení k síti Ethernet zjednodušuje integraci tiskárny PIXMA PRO-10S do pracovního postupu.
Snadná integrace s profesionálním editačním softwarem
S modulem plug-in Canon Print Studio Pro můžete starosti s hledáním správných nastavení tisku pustit z hlavy. Je kompatibilní s aplikacemi Adobe Photoshop a Lightroom, takže můžete tisknout přímo z profesionálního editačního softwaru.
Snadný tisk na disky CD
Tiskněte štítky přímo na kompatibilní disky CD pomocí funkce přímého tisku na disky a dodejte svým médiím profesionální vzhled.
Univerzální podpora médií
Tiskárna je kompatibilní s řadou profesionálních papírů pro tiskárny od společnosti Canon a papírů pro specialisty od výrobců, jako jsou Hahnemühle a Canson.
Plynulý pracovní postup
Použijte aplikaci Pro Gallery Print pro zařízení iPad k bezproblémové práci s profesionálními cloudovými fotoslužbami, jako jsou Zenfolio a SmugMug.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.