Club3D cestovní nabíječka 65W GAN technologie, 3 porty (2xUSB-C + USB-A), PPS, Power Delivery(PD) 3.0 Support
1 526 Kč
1 097 Kč
906 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Club3D cestovní nabíječka 65W GAN technologie
3 porty (2xUSB-C + USB-A), Power Delivery(PD) 3.0 Support
Club3D CAC-1913 je cestovní nabíječka s výkonnou GAN technologií.
Použití GAN technologie činí tuto nabíječku o 50% menší než tradiční 65W nabíječky.
Jednoduché nabíjení díky využití Programovatelného zdroje napájení (PPS).
Tato nabíječka je kompatibilní s řadou PD zařízení od smartphonů po notebooky.
Je ideálním společníkem během pracovních cest nebo dovolené.
Nabíječka je lehká a nekompromisně kvalitní a bezpečná.
Technické specifikace
Podporované OS: N/A
Kompletní balení
- CAC-1913 cestovní nabíječka
- 1x červený (pouze napájení) USB Type-C kabel (1 m / 3.28 ft)
Dostupné rozhraní
- Vstup: 1x napájecí konektor
- Výstup: 2x USB Type-C Female, 1x USB Type-A Female
Výstup jednotlivých portů
USB-C1 nebo USB-C2: PD 5V/9V/12V/15V?3A,20V?3.25A, PPS: 3.3-20V?3.0A Total: 60W Max.
USB-A: 4.5V/5A,5V/4.5A,9V/3A,12V/2.5 A,20V/1.5A Total: 30W Max.
Výstup pro 2 porty
USB-C1+USB-C2: USB-C1: 5V/9V/12V/15V?3A,20V?3.25A, PPS 3.3-16V/3A) 45W Max. USB-C2: 5V/3A,9V/2.2A,12V/1.67A, PPS: 3.3-11V/2A 20W Max. Total 65W Max.
Další informace
Velikost balení: 11 x 13 x 5.5cm
Váha zařízení: 120 gr
Délka kabelu: 1 m
Váha kabelu: 35 gr
Splňuje požadavky ROHS, UL, FCC a CE EMI
Při technických otázkách se můžete obrátit na oficiální podporu výrobce Club 3D na email: support@club-3d.com.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.