Dell Vostro/3530/i5-1335U/15,6"/FHD/8GB/512GB SSD/UHD/W11H/Black/3RNBD
15 204 Kč
14 249 Kč
11 776 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Technické parametry * Procesor: Intel Core i5-1335U (12 MB vyrovnávací cache paměť, až 4,6 GHz, 10 jader) * Paměť: 8B (1x 8GB) [DDR4, 2666 MHz, 2 sloty SODIMM, maximální konfigurace 16 GB] * Operační systém: Windows 11 Home 64bit MUI (English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak) * Kapacita disku: 512 GB SSD PCIe M.2 * Displej: 15.6\" FHD (1920x1080) (široký pozorovací úhel) Wide View, antireflexní, 250 nits * Grafická karta: Intel® UHD Graphics * Webkamera: Barevná kamera s rozlišením HD (720p) * Připojení: 802.11ac 1x1 WiFi and Bluetooth * Baterie a napájení: 3článková lithium-polymerová baterie (41 Wh), Adaptér 65 W * Barva: Černá Výbava a příslušenství * Klávesnice: Podsvícená klávesnice česká/slovenská - s numerickou klávesnicí * Čtečka otisku prstu: Ano Konektivita *1x univerzální zvukový konektor *1x port USB 3.2 1. generace *1x port USB 2.0 *1x port HDMI 1.4 *1x port USB 3.2 Gen 1 Type-C port - pouze pro data *1x port RJ-45 (sklápěcí, 10/100/1 000 Mb/s) *1x port napájecího adaptéru 4,5 mm, válcový typ *1x slot pro SD kartu *1x slot pro bezpečnostní zámek Wedge Rozměry a hmotnost * Rozměry: Výška: 16,96 - 19,00 mm, Šířka: 358,5 mm, Hloubka: 235,56 mm * Hmotnost: od: 1,66 kg Záruka: 3 roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne Odkaz na stránky výrobce: https://www.dell.com/en-au/shop/dell-laptops/vostro-15-laptop/spd/vostro-15-3530-laptop#tech-specs-anchorParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.