Dell XPS/9530/i7-13700H/15,6"/3456x2160/T/16GB/1TB SSD/RTX 4060/W11H/Silver/2RNBD
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Technické parametry * Procesor: Intel Core i7-13700H 13. generace (24MB, up to 5.0 GHz, 14C) * Paměť: 16GB (2x8GB) [DDR5, 4800MHz, 2 sloty SODIMM, maximální konfigurace: 64 GB] * Operační systém: Windows 11 Home 64bit MUI - angličtina, čeština, maďarština, polština, slovenština + Microsoft 365 licence na 1 rok * Kapacita disku: 1TB M.2 PCIe NVMe SSD * Displej: 15,6\" OLED 3.5K (3456x2160) InfinityEdge, antireflexní, 400 nitů, dotykový * Grafická karta: NVIDIA® GeForce® RTX™ 4060 with 8GB GDDR6 * Webkamera: Barevná infračervená kamera s rozlišením HD * Připojení: Intel® Killer™ Wi-Fi 6 1675 (AX211), 2 × 2, 802.11ax, bezdrátová karta Bluetooth® * Baterie a napájení: 6článková lithium-iontová baterie (86 Wh), Adaptér 130 W Type-C * Barva: Silver (Platinum Silver exterior, Black interior) Výbava a příslušenství * Klávesnice: Podsvícená klávesnice Česká/Slovenská QWERTZ - bez numerické klávesnice * Thunderbolt 4: ano * Čtečka otisku prstů: ano Konektivita *1x port USB 3.2 2. generace (Type-C) s rozhraním DisplayPort a technologií Power Delivery *2x porty Thunderbolt 4 USB Type-C s funkcí Power Delivery *1x port náhlavní soupravy (kombinace sluchátek a mikrofonu) *1x slot pro kartu SD *1x slot pro zámek Wedge Rozměry a hmotnost * Rozměry: Výška: 18,0 - 11,65 mm x šířka: 344,72 mm x hloubka: 230,14 mm * Hmotnost: 1,96 kg Záruka 2 roky Basic Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne Odkaz na stránky výrobce: https://www.dell.com/cz/domacnosti/p/xps-15-9530-laptop/pdParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.