Dětská koloběžka Hasbro® MY LITTLE PONY Dreamer 125mm, červeno-růžová
1 499 Kč
1 315 Kč
1 087 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dětská koloběžka My Little Pony DREAMER je skvělou volbou pro malé milovníky skatingu. Umožňuje pohodlný pohyb na různých typech povrchu a hladce fungující brzdy podporují výjimečnou dynamiku jízdy.
Na výrobky SP klademe vysoké nároky: nejdůležitější je pro nás spolehlivost, pohodlí a bezpečnost uživatelů. Naše koloběžka DREAMER splňuje nejpřísnější požadavky malých kritiků. Dětská koloběžka byla vyrobena pro rychlé jízdy plné radosti. Magické barvy a grafika My Little Pony udělají z koloběžky lásku na první pohled!
Dětská radost s poníky My Little Pony!
Jestli přemýšlíte, která koloběžka bude pro vaše dítě ta správná, odpověď je jednoduchá: v první řadě musí být bezpečná. Model DREAMER má protiskluzovou desku, nožní brzdu a měkké rukojeti. Koloběžka váží pouhých 2,1 kg. Nastavitelná výška řídítek vám umožní nastavit správnou výšku podle výšky dítěte.
Velká kolečka 125 mm a ložiska ABEC-5 zaručují plynulý pohyb. Kolečka jsou vyrobena ze syntetického kaučuku, který dokáže absorbovat část vibrací způsobených jízdou po nerovném povrchu. Možnost složení koloběžky je výborným řešením při přepravě a skladování. Zabere minimum místa.
Existuje mnoho důvodu, proč si koupit koloběžku. Výběrem dětské koloběžky DREAMER darujete svému dítěti spoustu bezpečné zábavy!
Parametry
- kolečka: 125 mm, PU 80A
- ložiska: ABEC5
- materiál: 50% hliník
- měkké rukojeti
- deska: 38 x 10 cm
- výška řídítek od podlahy: 85 - 88 cm
- výška řídítek od desky: 75 - 79 cm
- skládací
- protiskluzová deska s grafikou My Little Pony
- nožní brzda
- měkké rukojeti
- váha: 2,1 kg
- maximální hmotnost uživatele: 50 kg
- norma EN 71
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.