DIGITUS Keystone Jack CAT 5e, nestíněný RJ45 na LSA, barva černá
51 Kč
42 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DIGITUS Keystone Jack CAT 5e
Produktový kód: DN-93501

Keystone Jack CAT 5e od společnosti DIGITUS® je nestíněný modul, který zajišťuje vynikající výkon a kvalitu spojení pro vaši síť. Kabelová instalace je provedena přes LSA, barevně označené podle standardů EIA / TIA 568 A&B.

Technické specifikace
- Vlastnosti přenosu: Kategorie 5e
- Oblast použití: Až 100 MHz, 10 / 100Base-T, 1GBase-T
- Normy: ISO / IEC 11801, 3. vydání, EN 50173-1, EIA / TIA 568-C

Obecné vlastnosti
- Montáž: Vhodné pro montáž na skříň 483 mm (19 ")
- Konektor: RJ45 samice, 8P8C
- Instalace kabelů: pomocí pásů LSA, barevně označených podle EIA / TIA 568 A & B
- Upevnění kabelu: pomocí inteligentních kabelových sponek
Technické vlastnosti
- Vnitřní materiál: ABS UL 94V-0
- Kontakt: Cínovaný fosforový bronz, 0,5 µl pozlacený kontakt
- LSA zakončovací svorka: Krone LSA +, UL 94V-2, pozinkovaný fosforový bronz
- Vodicí deska: FR4, UL 94V-0
Fyzikální vlastnosti
- Zaváděcí síla: max. 30 N (IEC 60603-7-5)
- Retenční síla: 7,7 kg mezi zvedákem a zástrčkou
- Provozní teplota: -20 ° C až +70 ° C (ISO / IEC 11801, EN 50173-1, ANSI / TIA / EIA 568 C)
- Kontaktní plocha samice: > 750 acc. podle ISO / IEC 11801, IEC 60603-7-5
- Svorka: > 200 acc. podle ISO / IEC 11801, IEC 60603-7-5
- Velikost drátu IDC: 22 - 26 AWG pevný a lankový vodič
- Izolační odpor: > 500 MOhm
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.