Ecovacs Deebot N8 PRO+, robotický vysavač, vytírání, TrueDetect
20 563 Kč
18 899 Kč
15 619 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ecovacs Deebot N8 PRO+
Robotický vysavač s funkcí mopování a vysokým výkonem.
Funkce a výhody
- Technologie OZMO™: Současné vysávání a mopování podlahy.
- Technologie TrueMapping: Přesné a podrobné mapování podlah.
- Technologie TrueDetect 3D: Minimalizuje riziko zaseknutí nebo zašmodrchání.
- Detekce koberců: Automatické zvyšování sání na kobercích a zabránění mopování koberců.
- Stanice automatického vyprazdňování: Vyprazdňuje nádobu na prach za Vás.
Pro majitele domácích zvířat
Perfektní pro domácnosti s domácími zvířaty díky výkonnému sání a přesnému čištění.
Kompatibilita se zařízeními pro inteligentní domácnost
Ovládání robota je ještě pohodlnější díky kompatibilitě s inteligentními zařízeními.
Automatické vyprazdňování nádoby na prach
Udržuje čisto v domě na celé týdny na jedno vyprázdnění. Kapacita 2,5 l.
Ovládání aplikace
Pohodlné ovládání a plánování doby čištění kdykoliv a kdekoliv.
Technologie TrueMapping
Přesné plánování čisticí cesty pro efektivní a důkladné vyčištění podlah.
Silné sání
Odstraňuje i zašlý prach z koberců. Ideální pro odstraňování zvířecích chlupů.
Technologie TrueDetect 3D
Brání srážkám a zaseknutí nebo zašmodrchání.
Technické specifikace
- Typ navigace: Smart Navi 3.0, TrueMapping
- Režim čištění: Automatické, Rozsah, Vlastní
- Vakuové komponenty: Hlavní kartáč
- Detekce koberců: Ano
- Nastavení vakuového výkonu: Automatický/ruční
- Kapacita zásobníku prachu (ml): 420
- Detekce popelnic: Ano
- Plovoucí hlavní štětec: Ano
- Typ nádrže: OZMO™
- Úprava hladiny vody: Ano
- Kapacita zásobníku (ml): 240
- Mapa vygenerovaná aplikací: Ano
- FW OTA: Ano
- Hlasová zpráva: Ano
- Časové plánování: Ano
- Průběžné čištění: Ano
- Pokročilá funkce mapy: Ano
- Velikost robota (?xH,mm): 353*93,6
- Hodnota hluku (dBA): Normální: 67
- Specifikace baterie (typ, mAh): Li-Ion, 3200
- Pracovní doba (min): 110
- Doba nabíjení (H): 4
- Jmenovitý výkon robota (W): 40
- Pracovní napětí robota (V): 14,4
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.