TP-Link Tapo RV10 Plus - Robotický vysavač s mopem + chytrá nabíjecí stanice s automatickým vyprazdňováním
8 983 Kč
7 768 Kč
6 420 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Robotický vysavač TP-Link Tapo RV10 Plus s integrovaným mopem vám umožní rychle a bez námahy uklidit celou vaši domácnost. O vyprázdnění zásobníku se vysavač postará sám, a to díky silnému sacímu výkonu 27 000 Pa. Uzavřený 4litrový pracový filtr zajistí, že o vysátý prach se nemusíte starat až 70 dní. Klíčové vlastnosti Automatické vyhledání doku pro vyprázdnění a dobití Plánování dráhy úklidu s klikatým profilem Vysávání a vytírání v jednom 4 režimy sání 3 režimy vytírání Nepřetržitý 3h úklid Automatické navázání na přerušený úklid Zvýšení sacího výkonu při přechodu na koberec Hlasové ovládání Ovládání na dálku prostřednictvím aplikace Tapo Tichý provoz Nabíjecí stanice Tapo s trojnásobným potlačením hluku dokáže snížit hlučnost automatickým nastavením doby vyprazdňování. Nízká hlučnost pouhých 53 dB je nastavena v režimu Nerušit. Pokud se rozhodnete uklízet v noci, v tomto režimu nedojde k automatickému vyprazdňování vysavače. Tichý režim 53 dB Výchozí nastavení 55 dB Vybaven gyroskopem TP-Link Tapo RV10 Plus disponuje inteligentní navigací, která vede robotický vysavač k vytvoření dráhy s klikatým profilem. Díky tomu je minimalizována neuklizená plocha a je zvýšena účinnost úklidu. 4 režimy sání a 3 režimy vytírání Díky volbě ze 4 režimů sání vyčistíte koberce i tvrdé podlahy. 3 režimy mokrého vytírání se přizpůsobí různým typům podlah. Nepřetržitý úklid po dobu 3 hodiny Robotický vysavač RV10 Plus je vybaven 2 600mAh baterií, která umožňuje na každé plné nabití 3hodinový úklid. Při vybití baterie v průběhu úklidu se vysavač sám vrátí do dokovací stanice a následně automaticky naváže na přerušený úklid. Ovládání hlasem Kompatibilita s Google Assistant a Amazon Alexa dovoluje ovládání vysavače jednoduše hlasovými příkazy. Zadejte příkaz, jak a kdy začít s úklidem, a ostatní už nechte na Tapo RV10 Plus. Nebojí se překážek ani pádu Nízký profil vysavače 7,85 cm dovoluje úklid i pod nábytkem. Senzory brání pádu vysavače ze schodů. Překonání prahů a koberců do 2 cm výšky. Nastavení virtuálních zdí pomocí magnetické pásky. Obsah balení Zařízení - robotický vysavač Automatická dokovací stanice Montážní set mopu (2) mop (2) 4L sáček na prach (2) Boční kartáč (2) HEPA filtr Čistící kartáč Technické parametry Bezdrátové vlastnosti WiFi standardy:802.11n, 802.11b/g Integrovaná WiFi:Ano Konektory a rozhraní Ostatní:Bluetooth Napájení Kapacita baterie [mAh]:2600 Doba provozu na jedno nabití [min]:180 Fyzické charakteristiky Objem koše [L]:0,35 Objem nádoby na vodu [L]:0,3 Šířka [mm]:341 Výška [mm]:79 Hloubka [mm]:341 Barva:Bílá Obecné Hladina hluku [dB]:53 Ostatní Sací výkon [Pa]:2000 Typ navigace:GyroskopParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.