TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice

- 18%

ilustrační foto

TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
TP-Link Tapo RV20 Mop Plus MagSlim LiDAR - Vysavač robotický s mopem + vyprazdňovací stanice
Obj. číslo
AGTPL00073
OEM
Tapo RV20 Mop Plus
Výrobce
TP-Link
Věrnostní body: 410
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

9 992 Kč

8 209 Kč

6 784 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 8 199 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

8 209 Kč

9 992 Kč

6 784 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Tapo RV20 Mop Plus využívá nový navigační systém MagSlim od společnosti LiDAR, který skvěle zmapuje vaši domácnost. Mop má také k dispozici 4 úrovně sání, přičemž nejsilnější poskytuje až 2700 Pa. Jedná se o kombinaci mopu s vysavačem, takže dokáže najednou vytírat a zároveň vysávat. Dva postranní kartáče jsou tenké a dokážou vyčistit každý roh vaší domácnosti. Automatické vyprazdňování nečistot z vysavače probíhá ve stanici, která má kapacitu vaku na nečistoty 4 L, což poskytuje výdrž bez čištění kolem 70 dní. Díky velké baterii je vysavač připraven uklízet až 3 hodiny bez přerušení, proto je vhodný i na úklid větších prostorů. Pokud je třeba uklízet déle, sám odjede na nabíjecí dok a po nabití baterie, aby byl schopen dokončit úklid, znovu začne uklízet. Tenký design umožňuje uklízet i v těžce dostupných prostorech, vysavač má výšku 7,8 cm. Také hlasitost při uklízení je nízká, pouze 51 dB. Klíčové vlastnosti Kvalitní navigační systém 4 úrovně sání Kombinace vysavače a mopu Automatické vyprazdňování zásobníku na nečistoty Automatické dojetí na nabíjecí stanici při nízkém stavu baterie během uklízení Úklid až 3 hodiny bez přerušení Nízká hlučnost 51 dB Možnost ovládat přes hlasové asistenty (Google Home, Amazon Alexa) Obsah balení Zařízení Stanice pro vyprazdňování nečistot Držák na vytírací látku 2x Umyvatelná vytírací látka 2x 4L Vak na nečistoty 4x Postranní kartáč 2x HEPA filtr Čistící kartáč Uživatelský manuál

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.