Epson SureColor/SC-P7500/Tisk/Ink/A1/LAN/USB
94 095 Kč
85 128 Kč
70 354 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
12barevná fototiskárna Tato velkoformátová tiskárna (24\") nabízí výjimečnou kvalitu a všestrannost pro nejrůznější tiskové úlohy. *Tisk na média velikosti až 24\" *Konstrukce odolná vůči prachu *4,3\" dotykový displej Tato tiskárna je první 12barevnou velkoformátovou tiskárnou společnosti Epson. Nabízí široký barevný prostor s 99% pokrytím vzorníku barev Pantone. Tiskárna SureColor SC-P7500 (24\") byla vyvinuta pro výtvarníky a fotografy. Nabízí spolehlivou reprodukci potřebnou pro profesionální nátisk a vysokou rychlost u velkoobjemového tisku. Metoda tisku: PrecisionCore™ Micro TFP printhead Inkoustová technologie: Ultrachrome® Pro12 Barvy: Fotografická černá, Matná černá, Azurová, Světle azurová, Žlutá, Jasná purpurová, Jasná světle purpurová, Violet, Oranžová, Zelená, Grey, Light Grey Kapacita inkoustové nádržky: 700 ml Min. velikost kapky: 3,5 pl, S technologií s proměnlivou velikostí kapiček inkoustu Konfigurace trysek: 800 trysky černá, 800 Trysek pro každou barvu Tiskové rozlišení: 1.200 x 2.400 dpi Formáty papíru: A1, A2, A2+, A2++, A3+, A3++, A3, A4, 17\" (43,2 cm), 24\" (61,0 cm), B2, B3, B4 Vhodná síla papíru: 0,08 mm - 1,5 mm Tisk bez okrajů na: 254 mm, 300 mm, 329 mm, 406 mm, 432 mm, 515 mm, 594 mm, 610 mm, 508 mm (20\") Spotřeba energie: 85 W, 32 W (ekonomický), 3,4 W (pohotovostní režim), 0,3 W (vypnutí) Napájení: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz Rozměry výrobku: 1.401? x 667 x 1.218 mm (šířka x hloubka x výška) Hmotnost výrobku: 121,7 kg Max. hladina hluku: Provoz: 7,5 B (A) Max. hladina hluku: Provoz: 49,5 dB (A) Paměť: 2 GB Emulace: ESC/P-R, Adobe® Postscript 3® (volitelně) Funkce a vlastnosti: Dotyková obrazovka Záruka: 12 měsíců Servis u zákazníka Rozhraní: USB 3.0, Ethernetové rozhraní (1000 Base-T/ 100-Base TX/ 10-Base-T) LCD displej: Barevný, Dotykový panelParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.