Epson WorkForce Pro/WF-C8610DWF/MF/Ink/A3/LAN/Wi-Fi/USB

- 5%

ilustrační foto

Epson WorkForce Pro/WF-C8610DWF/MF/Ink/A3/LAN/Wi-Fi/USB
Obj. číslo
AHEC11CG69401
OEM
C11CG69401
Výrobce
EPSON
Věrnostní body: 1162
0 hodnocení
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

24 599 Kč

23 255 Kč

19 219 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 23 255 Kč
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

23 255 Kč

24 599 Kč

19 219 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Epson WorkForce Pro WF-C8610DWF Formát tiskárny: A3 Rozlišení[DPI]: 4800 x 1200 Rychlost černého tisku [str/min]: 35 Rychlost barevného tisku [str/min]: 35 Tisk první strany [sec]: 5,5 Max. měsíční zatížení [str]: 75000 Oboustranný tisk: Ano Automatický podavač pro skenování: Ano Kapacita zásobníku [str]: 250 Rozhraní: *Vysokorychlostní rozhraní USB – kompatibilní s USB 2.0 (2x) *USB 3.0 Type B *Ethernetové rozhraní (1000 Base-T/ 100-Base TX/ 10-Base-T) *bezdrátová síť LAN IEEE 802.11a/b/g/n/ac *Wi-Fi Direct *Hostitel USB *Near Field Communication (NFC) Tiskové jazyky: *ESC/P-R *GDI Skener: Skenovací rozlišení: 1.200 dpi x 2.400 dpi (horizontálně x vertikálně) Optické rozlišení (ADF): 600 dpi x 600 dpi (horizontálně x vertikálně) Výstupní formáty: JPEG, TIFF, PDF Typ skeneru: Contact image sensor (CIS) Advanced document integration: E-mail, FTP, Microsoft SharePoint®, Složky v síti, Počítač (Epson Document Capture Pro), Paměťové zařízení USB Fax: Typ faxu: Černobílé i barevné faxování bez nutnosti zapínat počítač Rychlost odesílání faxu: až 33,6 kb/s / přibl. 3 s/stránku Režim korekce chyb: CCITU/ITU Group3 – fax s režimem korekce chyb Rychlé volby faxových čísel (max.): 2.000 jména a čísla Paměť na stránky: až 550 stran / 6 MB (tabulka č. 1 ITU-T) Spotřeba [W]: 39 Spotřeba StandBy [W]: 17 Hlučnost [dB]: Provoz: 51 dB (A) Rozměry [VxŠxH mm]: 493 x 613? x 755 Hmotnost [kg]: 45,8 Podporované operační systémy: Android 4.0+, Linux, Mac OS X 10.6.8 or later, Microsoft Windows Vista (32/64bitová verze), Windows 10, Windows 7, Windows 7 x64, Windows 8 (32/64bitová verze), Windows 8.1, Windows 8.1 x64 Edition, Windows Server 2003, Windows Server 2003 (32/64bitová verze), Windows Server 2003 R2 x64, Windows Server 2008 (32/64bitová verze), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64bit), Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows XP SP3, XP Professional x64 Edition SP2 Obsah balení: Hlavní zařízení, napájecí kabel, průvodce rychlou instalací, uživatelská příručka (na disku CD-ROM), záruční list Záruka: 12 měsíců

Parametry

Fax
Typ snímače
USB port
Typ zařízení
Technologie tisku
Wi-Fi
Čtečka karet
LAN
Modelová řada
Barevný tisk
Model
Max formát
Rozlišení barevného tisku
Rozlišení černobílého tisku
Vytížení kazet čb.tisk-přesná
Vytížení kazet bar.tisk-přesná
Vytížení kazet čb.tisk-rozsah
Vytížení kazet bar.tisk-rozsah
Počet kazet (náplní)
Tisk bar. (str/min)
Tisk čb (str/min)
Oboustranný tisk
PictBridge
BlueTooth
Provoz na baterie
Maximální zatížení (měsíčně)
Rozlišení skeneru (px)
Barevný model
Další přídavné podavače
Tisk bar. (str/min) - přesně
Tisk čb (str/min) - přesně
Dělené náplně

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.