EPSON tiskárna ink WorkForce WF-C5390DW, A4, 25ppm, USB, LAN, Wi-Fi (Direct)
7 630 Kč
7 407 Kč
6 122 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON tiskárna ink WorkForce WF-C5390DW
Produktivita a efektivita v jednom balení
EPSON WorkForce WF-C5390DW je ideální pro malé až velké pracovní skupiny. Tato tiskárna je navržena pro ty, kteří chtějí snížit náklady, zvýšit produktivitu a minimalizovat dopad na životní prostředí.
Úspora peněz
Nízké celkové náklady na vlastnictví
WorkForce WF-C5390DW je atraktivní volba pro podniky s omezeným rozpočtem. Snížení nákladů je zajištěno méně častou výměnou spotřebního materiálu díky inovativnímu systému zásobování inkoustem.
Vysoká produktivita a nízká intervence
Rychlý výstup první stránky
Výstup první stránky (FPOT) je rychlejší než u srovnatelných laserových tiskáren. Tiskne až 10 000 stran černobíle a 5 000 stran barevně bez nutnosti výměny spotřebního materiálu.
Firemní použití
Bezdrátové připojení a snadná správa
Tiskárna podporuje tisk z mobilních zařízení a je snadno ovladatelná díky novému grafickému uživatelskému rozhraní.
Snižte svůj dopad
Udržitelné podnikání
WorkForce WF-C5390DW je navržena tak, aby snížila dopad na životní prostředí bez negativního dopadu na vysoce ostrý výstup.
Specifikace
- Metoda tisku: Tisková hlava PrecisionCore™
- Inkoustová technologie: DURABrite™ Ultra
- Tiskové rozlišení: 4.800 x 1.200 dpi
- Rychlost tisku ISO/IEC 24734: 25 Str./min Černobíle, 25 Str./min Barevně
- Formáty papíru: A4, A5, A6, B5, B6, C4, C5, C6, DL, Legal, Letter, Vlastní a další
- Kapacita zásobníku papíru: 330 Listů Standardní, 1.830 Listů max.
- Vhodná gramáž papíru: 64 g/m2 - 256 g/m2
- Spotřeba energie: 1,1 W (úsporný režim), 25 W (tisk)
- Rozměry výrobku: 425 x 535 x 357 mm (šířka x hloubka x výška)
- Hmotnost výrobku: 15,3 kg
Co je v krabici
- Ovladače a pomocné programy (CD)
- Samostatné inkoustové kazety
- Napájecí kabel
- Návod k instalaci
- Návod k použití (CD)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.