Epson WorkForce Pro/WF-C8610DWF/MF/Ink/A3/LAN/Wi-Fi/USB
24 599 Kč
23 365 Kč
19 310 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Epson WorkForce Pro WF-C8610DWF Formát tiskárny: A3 Rozlišení[DPI]: 4800 x 1200 Rychlost černého tisku [str/min]: 35 Rychlost barevného tisku [str/min]: 35 Tisk první strany [sec]: 5,5 Max. měsíční zatížení [str]: 75000 Oboustranný tisk: Ano Automatický podavač pro skenování: Ano Kapacita zásobníku [str]: 250 Rozhraní: *Vysokorychlostní rozhraní USB – kompatibilní s USB 2.0 (2x) *USB 3.0 Type B *Ethernetové rozhraní (1000 Base-T/ 100-Base TX/ 10-Base-T) *bezdrátová síť LAN IEEE 802.11a/b/g/n/ac *Wi-Fi Direct *Hostitel USB *Near Field Communication (NFC) Tiskové jazyky: *ESC/P-R *GDI Skener: Skenovací rozlišení: 1.200 dpi x 2.400 dpi (horizontálně x vertikálně) Optické rozlišení (ADF): 600 dpi x 600 dpi (horizontálně x vertikálně) Výstupní formáty: JPEG, TIFF, PDF Typ skeneru: Contact image sensor (CIS) Advanced document integration: E-mail, FTP, Microsoft SharePoint®, Složky v síti, Počítač (Epson Document Capture Pro), Paměťové zařízení USB Fax: Typ faxu: Černobílé i barevné faxování bez nutnosti zapínat počítač Rychlost odesílání faxu: až 33,6 kb/s / přibl. 3 s/stránku Režim korekce chyb: CCITU/ITU Group3 – fax s režimem korekce chyb Rychlé volby faxových čísel (max.): 2.000 jména a čísla Paměť na stránky: až 550 stran / 6 MB (tabulka č. 1 ITU-T) Spotřeba [W]: 39 Spotřeba StandBy [W]: 17 Hlučnost [dB]: Provoz: 51 dB (A) Rozměry [VxŠxH mm]: 493 x 613? x 755 Hmotnost [kg]: 45,8 Podporované operační systémy: Android 4.0+, Linux, Mac OS X 10.6.8 or later, Microsoft Windows Vista (32/64bitová verze), Windows 10, Windows 7, Windows 7 x64, Windows 8 (32/64bitová verze), Windows 8.1, Windows 8.1 x64 Edition, Windows Server 2003, Windows Server 2003 (32/64bitová verze), Windows Server 2003 R2 x64, Windows Server 2008 (32/64bitová verze), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64bit), Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows XP SP3, XP Professional x64 Edition SP2 Obsah balení: Hlavní zařízení, napájecí kabel, průvodce rychlou instalací, uživatelská příručka (na disku CD-ROM), záruční list Záruka: 12 měsícůParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.