EZVIZ DP2C
4 251 Kč
3 825 Kč
3 161 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DP2C bezdrátový domovní zvonek Zařízení DP2C kombinuje kameru s průzorem a zvonkem, zatímco nabízí stylový moderní design a pokročilé funkce strážce na vaše hlavní dveře. Oceníte jasný obraz, chytré funkce a výkon, který vám umožní vidět návštěvníky a mluvit s nimi pomocí barevného monitoru ve vnitřních prostorách. Můžete také použít aplikaci EZVIZ na svém mobilním zařízení a přijímat upozornění na podezřelé aktivity v okolí vašeho vchodu. KLÍČOVÉ VLASTNOSTI *video 1080p *mimořádný úhel zobrazení 155° *detekce pohybu s pasivním infračerveným snímačem *živý náhled a obousměrné videohovory *4,3\" barevná obrazovka *noční vidění až do 5 m *zabudovaný elektronický domovní zvonek *nabíjecí lithiová baterie 4 600 mAh *technologie videa H.265 *podporuje karty MicroSD (až do 256 GB) KAMERA *obrazový snímač: 1/3\" CMOS s progresivnímm skenováním *objektiv: 2,0 mm při F2,2, úhel zobrazení (diagonálně): 155° *den a noc: ICR infračervený filtr OBRAZ *max. rozlišení: 1080P/2 MP *snímkový kmitočet: 15 sn./s KONEKTORY *úložiště: Slot pro kartu micro SD (max. 256 GB) SÍŤ *inteligentní alarm: detekce pohybu s pasivním infračerveným snímačem *protokol: EZVIZ Cloud Proprietary Protocol *max. přenosová rychlost: 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 150 Mb/s SÍŤ WI-FI *standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n *kmitočtové pásmo: 2.4 GHz ~ 2.4835 GHz *šířka kanálu: Podpora 20 MHz *zabezpečení: 64/128-bitový protokol WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS OBECNÉ PARAMETRY *provozní podmínky: teplota: -10 až 45 °C, vlhkost: 95 % nebo nižší (bez kondenzace) *napájení: jednosměrný 5 V (±10 %) *spotřeba elektrické energie: Max. 2,2W *vzdálenost nočního vidění (režim černobílého nočního vidění): max. 5 m *rozměry: obrazovka a základna: 115,5 x 85,5 x 24,5 mm + domový zvoneček: 71 x 71 x 48,3 mm *hmotnost: 302 g OBSAH BALENÍ *Domovní zvonek DP2C *Panel *Montážní základna *Napájecí kabel (1 m) *6x šroubek *Stručná úvodní příručkaParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.